طلاقوکیل

بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج⚖️ با +15 سابقه در سال 1403

طلاق توافقی چیست؟در این مطلب به شما عزیزان بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج معرفی میشود تا بتوانید با قیمت کاملا منصفانه و در کوتاه ترین زمان ممکن طلاق خود را به نتیجه برسانید، قبل از معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج پیشنهاد میشود محتوا زیر را با دقت مطالعه کنید و با رویه طلاق آشنا شوید.

اصولا طلاق توافقی در کرج، به طلاقی اطلاق می شود که در آن زوجین در خصوص حقوق مالی ، مهریه ، حضانت  و نفقه فرزند و غیره به توافق و اجماع رسیده اند و اختلاف نظری ندارند. در مورد انواع طلاق و شرایط آن قبل توضیحات مفصل داده ایم. اگه در مورد حضانت فرزند سوالی دارید و میخواهید به صورت مستقیم با وکیل حضانت در کرج مشاوره ای داشته باشید و اگر ابهام یا پرسشی داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید .مشاوره حقوقی در کرج در خصوص طلاق توافقی و هیچ مشاوره حقوقی دیگری توسط وکلای مجرب به ویژه وکلای همکار دفتر وکالت میرشاه رایگان نیست.

وکلای به نام و خبره ترجیح می دهند وقت خود را صرف امور موکلین بی شمار خود نمایند.پس از رسیدگی به امور موکلین اگر فرصتی دست دهد صرف مطالعه و تحقیق و پژوهش می نمایند، در حال حاضر در استان البرز برای انجام طلاق توافقی در کرج، ثبت نام در سامانه تصمیم الزامی اعلام شده است .ضروری است تاکید کنیم طلاق اولین راه حل نیست . پرونده های زیادی در دست داریم که زوجین در میانه راه پشیمان شده و از اقدام خود اعلام انصراف نموده اند، بنابراین مجددا توصیه می کنیم برای انجام طلاق توافقی عجله نکنید.

دستگاه قضایی و مسئولین قضایی استان البرز نیز با عنایت به این موضوع ثبت نام در سامانه تصمیم را برای انجام طلاق توافقی در کرج الزامی اعلام نموده اند. وکلا و قضات محترم مشاورین خوبی برای حل مشکلات خانوادگی نیستند، اساسا حقوقدانان آموزشی در این خصوص ندیده اند؛ از این رو طی یک دوره مشاوره نزد مشاورین خانواده در اتخاذ تصمیم مناسب به شما کمک می کند .نهایتا اگر پس از دریافت مشاوره لازم آگاهانه و به دور از از هیجانات هنوز بر انجام طلاق توافقی مصمم هستید ما می توانیم در طی مراحل آن به شما کمک کنیم و پیمودن این مسیر را تسهیل کنیم.

مزایای برخورداری از حضور وکیل طلاق توافقی

در برخی موارد حضور وکیل قانونا الزامی است مانند جایی که زوجه وکالت در طلاق دارد. در این مورد زوجه باید از طرف زوج به یک وکیل کرج وکالت دهد تا به وکالت از او در دادگاه حاضر شود. در سایر موارد فعلا حضور وکیل دادگستری الزامی نیست. حضور وکیل دادگستری می تواند واجد مزایای متعددی برای زوجین در طی مراحل رسیدگی باشد، حضور وکیل طلاق توافقی در کرج مانع از بروز مشاجرات آزاردهنده و افزایش تنش ها و درگیری ها خواهد شد.

زوجین آبرومند از حضور در دادگاه خانواده کرج و بحث و جدل و مواجهه با خانواده و اطرافیان همسر پرهیز دارند. وکیل طلاق توافقی در کرج بارها و بارها مراحل طلاق توافقی را طی کرده است و از رویه ها و دستورالعمل های جدید آگاه است ،از این رو موجب تسهیل در پیمودن مراحل پیچیده قضایی خواهد شد و از معطلی و اتلاف وقت زوجین جلوگیری می کند، وکیل طلاق توافقی  ضمن حضور با مدیریت میدانی از درگیری های لفظی و توهین ، هتک حرمت طرفین نسبت به یکدیگر ممانعت می کند.

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقیبرای ثبت دادخواست طلاق توافقی د رکرج اصل عقد نامه یا رونوشت آن – شناسنامه زوجین – تصویر کارت ملی و توافق نامه و ثبت نام در سامانه ثنا الزامی است، اگر یکی از زوجین از دیگری وکالت داشته باشد انجام مراحل طلاق آسانتر خواهد بود. گاهی زوج حاضر به ثبت نام در سامانه ثنا نیست، جای نگرانی نداشته باشید، اگر زوجه وکالت در طلاق داشته باشد وکیل طلاق توافقی در کرج می تواند این مشکل را حل کند، اگر اصل یا رونوشت برابر اصل  عقدنامه را ندارید می توانید به دفترخانه ای که ازدواج شما در آنجا ثبت شده مراجعه و رونوشت آن را دریافت کنید.

مطلب مرتبط: مراحل طلاق از طرف زن

به این نکته مهم عنایت فرمایید؛ رویه دادگاهای خانواده هر شهر با شهر دیگر متفاوت است اکنون در دادگاه خانواده شهر کرج انجام مراحل مشاوره و ارجاع پرونده به شورای حل اختلاف الزامی است . در هر حال توصیه می کنیم تعجیل نفرمایید و از این بابت وکلای خود را تحت فشار قرار ندهید. اجازه بدهید مراحل قضایی یکی پس از دیگری توسط وکلای شما در بازه زمانی مناسب به انجام رسد. بسیار دیده شده زوجین عجول در دام موسسات به ظاهر حقوقی که زیر نظر وکیل دادگستری اداره نمی شوند گرفتار شده اند. موسسات غیر مجاز با وعده و وعید انجام طلاق توافقی در یک مدت کوتاه، مبالغ بالایی از ایشان اخذ می کنند و در نهایت نیز نمی توانند در زمان وعده داده شده فرآیند قضایی را به اتمام رسانند.

منظور از فرآیند قضایی ؛مراحل اخذ گواهی عدم امکان سازش است، پس از دریافت این گواهی زوجین 3 ماه فرصت دارند برای ثبت واقعه طلاق به دفترخانه مراجعه کنند. اگر قبل از صدور گواهی عدم امکان سازش هر یک از زوجین پشیمان شوند، گواهی عدم امکان سازش صادر نمی شود. پس از صدور گواهی عدم امکان سازش اگر زوج از حضور در دفترخانه طلاق خودداری کند صیغه طلاق جاری نمی شود مگر اینکه زوجه وکالت در طلاق داشته باشد . اگر زوجه از حضور در دفترخانه طلاق خودداری کند، قانون حمایت از خانواده این اجازه را به زوج داده است که بدون حضور زوجه مبادرت به ثبت طلاق توافقی نماید.

وکیل طلاق توافقی کیست؟

به موجب مقررات وکالت دخالت در دعاوی طلاق تنها در صلاحیت وکیل پایه یک دادگستری است و کارآموزان وکالت دارای پروانه کارآموزی از مداخله در امر طلاق ممنوع می باشند. دخالت وکلای غیر رسمی حتی با داشتن وکالت رسمی و دفتر خانه ای یا به اصطلاح محضری در کلیه دعاوی از جمله دعاوی مربوط به طلاق ممنوع . افرادی غیر از وکیل دادگستری چنانچه تظاهر به وکالت نمایند،موضوع جرم تظاهر به امر وکالت بوده و سزاوار مجازات پیش بینی شده در قانون خواهند بود.

در تعریف وکیل طلاق توافق باید گفت؛ وکیل طلاق توافقی، وکیل پایه یک دادگستری است که علی رغم اینکه امکان قانونی جهت قبول وکالت در کلیه داعاوی را دارد ولی تمرکز خود را معطوف به دعاوی خانواده خصوصا طلاق توافقی می نماید. وکیل طلاق توافقی با تسلطی که به قوانین و مقررات و حقوق خانواده و مسائل فقهی و شرعی  دارد ، ضمن روزآمد بودن در خصوص دستورالعمل ها و بخشنامه ها و رویه های قضایی دادگاه های خانواده بهترین و موثرترین راه کار را به موکلین خود توصیه می نماید. وکیل طلاق توافقی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه پیمودن مسیر ناهموار اخذ گواهی عدم امکان سازش و ثبت واقعه طلاق را برای موکلین خود هموار می سازد.

بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج

بهترین وکیل طلاق توافقی در کرجطلاق علاوه بر تبعات و آثار عاطفی و احساسی موجد آثار حقوقی و تبعات مالی و اقتصادی است. زوجین معمولاً تحت تاثیر هیجانات بدون ملاحظه آثار و تبعات حقوقی طلاق اقدام به طلاق توافقی می نمایند. مراجعین بسیاری به ما مراجعه می کنند که در پی یک تصمیم نسجیده و تحلیل نشده دچار مشکلات حقوقی متعددی شده اند. لذا توصیه می کنیم قبل از هر اقدام حقوقی خصوصاً قبل از مبادرت به طلاق توافقی با وکیل طلاق در کرج مشورت نمایید. اخذ گواهی عدم امکان سازش و ثبت طلاق توافقی از جمله خدمات حقوقی دفتر وکالت میرشاه است.

گروهی  از بهترین وکلای پایه یک دادگستری اعم از وکیل خانم و آقا ، شما را در این مسیر همراهی می نمایند. شما می توانید ضمن تماس تلفنی یا مراجعه حضوری از روز آمدترین قوانین و مقررات و رویه های قضایی مربوط به دادگاه های خانواده  آشنا شده و با دریافت بهترین  و حرفه ای ترین مشاوره حقوقی از آثار و تبعات منفی مالی و اقتصادی طلاق بکاهید.

طلاق توافقی برای ایرانیان خارج از کشور

اگر زوجین یا یکی از آنها در خارج از کشور بسر می برند یا در اصطلاح حقوقی اقامتگاه آنها خارج از کشور است برای انجام طلاق توافقی با احراز هویت از طریق سامانه ثنا می توانند به یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران وکالت دهند. اگر در سامانه ثنا ثبت نام نکرده اند باید به یکی از دفاتر کنسولگری های ایران در کشوری که اقامت دارند  مراجعه و به یک شخصی درایران با حق توکیل به وکیل دادگستری با اختیارات لازم و کافی وکالت (مدنی) اعطا نمایند . تا زمان نگارش این جستار امکان ثبت نام در سامانه ثنا در خارج از ایران برای ایرانیان خارج از کشور  وجود ندارد از این رو هم میهنان خارج از کشور در این زمینه دچار مشکلاتی هستند.امید است در آینده نزدیک این مشکل با همکاری وزارت امور خارج و قوه قضائیه مرتفع گردد.

اگر در خارج از ایران بسر می برید و قصد اعطای وکالت به افرادی داخل ایران را دارید حتما با ما مشورت کنید.معمولاً وکالتنامه هایی که توسط کنسولگری ها تنظیم می شوند دارای اشکالات عدیده ای هستند.  پیش از اینکه متحمل هزینه های سنگین مراجعه به کنسولگری یا دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی شوید از ما بخواهید پیش نویس وکالتنامه ای را برای شما تنظیم و  کنیم. متاسفانه بارها مشاهده شده است هم میهنان ما خصوصاً در کشور کانادا یا آمریکا پس از طی مسافت بسیار طولانی و صرف هزینه های سنگین وکالتنامه یا سندی تنظیم و ارسال کرده اند که واجد اشکالات عدیده ای بوده و منجر به تضییع حقوق ایشان در دادگاه شده است. دادگاه ها در پذیرش این نوع وکالتنامه ها ملاحظاتی دارند.در زیر به برخی از نکات ضروری که می بایست در وکالتنامه های طلاق توافقی لحاظ گردد پرداخته ایم.

نکاتی که باید در وکالتنامه طلاق توافقی درج شود

در تنظیم هر نوع وکالتنامه حتماً از مشاوره و حضور وکیل پایه یک دادگستری مجرب بهرمند شوید. شما با تنظیم وکالتنامه در واقع شخص دیگری را در خصوص انجام مورد وکالت در عالم اعتبار جایگزین خود می نمایید.در زمینه انواع وکالت و  روش تنظیم وکالتنامه در مقاله ای تحت همین عنوان در این وب سایت توضیحات لازم و مبسوط ارائه خواهد شد. اکنون تنها به مختصر زیر بسنده می نماییم:

1 – حق توکیل به وکیل دادگستری.

2 – اختیار مراجعه به مشاوره ، داوری و تعیین داور و حضور در جلسات مشاوره و داوری و برای درک بهتر میتوانید به وکیل داوری در کرج مراحعه کنید.

3 – اختیار بذل  تمام یا قسمتی از مهریه ، عین یا معادل آن  . چنانچه زوجه قصد بذل تمام یا بخشی از مهریه خود را داشته باشد، دراین صورت باید دقیقاً و صراحتاً مشخص کند چه مقدار از مهریه را در قبال طلاق بذل می نماید.

4 – در خصوص بذل تمام یا بخشی از حقوق مالی خود مانند اجرت المثل و نفقه فرزند در وکالتنامه تصریح نمایید.

5 – در وکالتنامه نسبت به حضانت و نگهداری ، ملاقات و نفقه فرزند مشترک در صورت وجود اختیارات لازم و کافی به وکیل اعطاء شود.

6 – اختیار اسقاط حق تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی یا اختیار تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی از رای صادره به وکیل اعطاء شود.

7 – اگر زوج قصد اعطای وکالت دارد باید در وکالتنامه اختیار قبول بذل عین مهریه بیشتر یا کمتر یا معادل آن و قبول بذل حقوق مالی زوجه به وکیل اعطاء شود.

8 – اگر به هیچ روی نمی توانید یا مایل نیستید برای اجرای صیغه طلاق و ثبت آن در دفترخانه طلاق حاضر شوید،کلیه اختیارات لازم در موارد پیش گفته را به وکیل خود اعطاء نمایید.

9 – نکته ای که بسیار حائز اهمیت است و ممکن است در صورت عدم رعایت آن وکالتنامه تنظیم شده از سوی دادگاه ها مورد ایراد واقع شود ، عدم تصریح به بندهای مواد 35 و 36 قانون آیین دادرسی مدنی است.در این خصوص حتماً با وکیل پایه دادگستری مجرب مشورت نمایید.

پیشنهاد ما برای انجام طلاق توافقی آسان

در هر حال ذکر نکات بالا شما را از مشاوره با یک وکیل خبره و و وکیل طلاق توافقی در موضوع این جستار بی نیاز نمی کند .به ویژه هم وطنان ایرانی خارج از کشور برای انجام طلاق توافقی توجه داشته باشند،انجام طلاق در کشور بیگانه شما را از ثبت واقعه طلاق در ایران بی نیاز نمی کند. ممکن است اموال  یا سهم الارث شما از سوی همسر سابق در ایران بازداشت یا تملک گردد و شما با چلش های حقوقی متعددی مواجه شوید.

باتوجه به هزینه نازل مشاوره با وکیل ایرانی در مقایسه با هزینه های مراجعه و تنظیم وکالتنامه و عواقب احتمالی توصیه می کنیم ، هم میهنان خارج از کشور قبل از تنظیم وکالتنامه با وکیل خود در ایران مشورت نمایند.به هم میهنان درون کشور  توصیه می کنیم قبل از هر اقدام عجولانه و هیجانی در امر طلاق با وکیل طلاق توافقی مشورت کنید. دفتر وکالت میرشاه آماده ارائه هرنوع خدمات حقوقی به هم میهنان درون و برون کشور، خصوصا در زمینه طلاق توافقی است. َ

3.2/5 - (114 امتیاز)

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید، خواستم یک تشکری هم داخل سایت ازتون بکنم آقای میرشاه عزیز، .
    خیلی در حقم لطف کردید.
    توی 7 روز طلاق بنده رو گرفتید، یک وکیل با خدا. باتشکر

  2. سلام و عرض ادب یک سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدید!

    مهریه اقساطی در طلاق توافقی به چه شکلی است؟

    باتشکر

    1. در صورتی که در حین طلاق زوجین توافق کنند که مهریه به صورت اقساطی پرداخت شود، دادگاه به میزان اقساطی که زوجین در رأی صادره بر آن توافق کرده اند، پرداخت مهریه را به صورت اقساطی ذکر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل⚖️