وکیل

معرفی بهترین وکیل در گوهردشت کرج با بیش از 15 سال سابقه

وکیل درگوهردشت کرجوکیل در گوهردشت کرج

یافتن وکیل در گوهردشت کرج برای کسانی که نیازمند خدمات حقوقی هستند با توجه به کثرت وکلا در این منطقه یک چالش بزرگ محسوب می شود. در این جستار ما ویژگی های وکیل خوب و مبرز در گوهردشت کرج را مورد برسی قرار خواهیم داد. برآنیم تا دریافت کنندگان خدمات حقوقی در انتخاب بهترین وکیل مورد نظر خود از آگاهی کامل برخوردار باشند.

وکیل پایه یک دادگستری احمد میرشاه کارشناس ارشد حقوق اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی  از جمله وکلای شناخته شده و معتبر در گوهردشت کرج است. جهت تعیین وقت ملاقات با وکیل میرشاه می توانید همه روزه با شماره تلفن 09306091148 تماس حاصل فرمایید.

منطقه وسیع گوهردشت در شمال استان البرز واقع شده است. گوهردشت از سمت شرق به عظیمیه ، از شمال به رشته کوهای مرتفع و زیبای البرز که همچون زیوری این استان را در بر گرفته متصل است.

گوهردشت از محله های متعدد و تعدادی شهرک تشکیل و در منطقه 7 شهرداری کرج واقع است. منطقه گوهردشت دارای یک خیابان اصلی است که امتداد آن از سمت جنوب به  زیر گذر  آیت الله رفسنجانی متصل است که سبب سهولت دسترسی به اتوبان تهران _کرج و مهرشهرشده است  و از سمت شمال به بلوار موذن متصل است.

مطلب مرتبط: وکیل در مهرشهر کرج

این دسترسی آسان به اقصی نقاط شهر کرج به خصوص عظیمیه یکی از مهمترین مزایای گوهردشت است. حال اگر به دنبال وکیل در عظیمیه کرج هستید میتوانید با یک کلیک با وکیل مورد نظر خود ارتباط  بگیرید.  ساکنین محترم گوهردشت می توانند کمتر از 10 دقیقه  توسط  وسایل نقلیه عمومی یا شخصی  جهت انجام امور حقوقی خود به دفتر وکالت میرشاه واقع در عظیمیه ، میدان مهران برج ماندگار واحد 703 مراجعه نمایند. سهولت دسترسی به دفتر وکالت میرشاه ، ساکنین گوهردشت را برای داشتن  وکیلی خوب و با درایت ، از جستجو وکیل در مکانهای پرتردد و شلوغ شهر کرج بی نیاز ساخته است.

به دلیل قرارگیری چند دانشگاه در این منطقه، می توان گوهردشت را  قطب آموزشی استان البرز نامید. دانشجویان ممتاز رشته حقوق مشغول به تحصیل در دانشگاه های گوهردشت واقع در استان البرز در صورت تمایل و داشتن شرایط مورد نظر دفتر وکالت میرشاه می توانند با این دفتر همکاری داشته باشند.  دانشجویان محترم برای ارائه درخواست همکاری با دفتر وکالت میرشاه می توانند درخواست خود را جهت بررسی به شماره 09306091148 واتسپ نمایند.اگر درگیر مشکلات حقوقی هستید و  در جستجویی بهترین وکیل در گوهردشت کرج به این وب سایت سر زده اید خواندن این نوشتار به شما توصیه می شود.زمان مطالعه 6 دقیقه.

وکیل در گوهردشت کرج و سئوالات متداول شما

به دلیل وجود مراکز خرید و تجاری فراوان در منطقه گوهردشت ، تجار محترمی که در جستجوی وکیل خوب اقتصادی و جرایم مالی در گوهردشت کرج  هستند ؛ بمنظور دریافت مشاوره راجع به امور اقتصادی مالی، بانکی ، سرقفلی ، حق کسب و پیشه و تجارت ، چک ، بیمه ، شهرداری ، دارایی و… می توانند با شماره 09306091148 به طورمستقیم با وکیل پایه یک دادگستری احمد میرشاه محمد کارشناس ارشد حقوق اقتصادی دانشگاه شهید بهشتی و متخصص دعاوی ملکی و تجاری برخوردار شوند.

وکیل احمد میرشاه محمد با داشتن ده ها پرونده موفق در حوزه بازار های مالی و بازار سرمایه و تخصص و تبحر در امور یاد شده ، به شما کسبه و تجار محترم  که در جستجوی بهترین وکیل گوهردشت هستید این اطمینان را می دهدکه با خاطری آسوده می توانید پرونده های حقوقی مالی ، تجاری ، ملکی  خود را به وکیل پایه یک دادگستری احمد میرشاه محمد بسپارید تا در کنارشما بهترین نتیجه ممکن حاصل گردد.

مطلب مرتبط: وکیل ملکی در کرج

در هرجای گوهردشت کرج که ساکن هستید ؛ فازهای یک ، دو  ، سه  تا  شهرک های آن  یا محله ملکشاه ، خیابان داریوش، اشتراکی و پیروزی، دفتر وکالت میرشاه با همکاری وکلایی مجرب و با تجربه آماده ارائه خدمات حقوقی از جمله مشاوره حقوقی در کرج :تلفنی و حضوری ، قبول پرونده در دعاوی کیفری و حقوقی، خانواده ، ملکی ، شهرداری ، مالی ، بانکی ، بورس ، جرایم اقتصادی ، جرایم رایانه ، مواد مخدر … به شما می باشد .کافی است جهت ارتباط مستقیم با وکیل سید احمد میر شاه محمد بر روی آیکون آبی انتهای صفحه کلیک کنید تا از مزایای یک مشاوره عالی  بهره مند گردید . در صورت تمایل برای مشاوره حضوری و بهره مندی هرچه بیشتر از خدمات حقوقی حضوری ،  قبل از مراجعه ، با دفتر وکالت میرشاه  با شماره 02634981261 تماس بگیرید تا نزدیکترین وقت ممکن برای شما همشهری گوهردشتی عزیز تعیین شود .

وکیل در گوهردشت کرج و سئوالات متداول شماشما می توانید با مراجعه به  وکیل در گوهردشت کرج جهت بررسی و تنظیم  هرگونه  قرارداد حقوقی مانند صلح ، بیع و قراردادهای مالی و تجاری و… از خطرات و درگیری های حقوقی آتی و محتمل در امان بمانید. توجه داشته باشید مشورت با وکیل قبل از انجام هر عمل حقوقی سرمایه گذاری محسوب شده و ازنگرانی های احتمالی شما نسبت به موضوع قرارداد می کاهد . حضور وکیل در قراداد نویسی  موجب شفافیت قرارداد، جلوگیری از دعواهای حقوقی احتمالی در آینده  و مانع اتلاف وقت و هزینه می گردد.

اگر شما به دنبال جستجوی بهترین وکیل در کرج برای قرارداد های خود هستید می توانید با شماره وکیل احمد میر شاه محمد 09306091148 تماس بگیرید تا به شما اطلاعات و مشاوره لازم داده شود . وکیل احمد میرشاه محمد با سالها تجربه  و حضور در جلسات شرکت های بزرگ جهت مشاوره، قراردادنویسی و تحلیل  قراردادها می تواند بهترین گزینه در شهر کرج جهت ارائه  مشاوره به شما که در جستجوی بهترین وکیل گوهردشت در کرج  جهت قراردادنویسی هستید باشد.

دفتر وکالت میرشاه با قرارگرفتن در موقعیت مکانی مناسب در عظیمیه کرج و سهولت دسترسی از هر نقطه شهر و استان البز به ویژه گوهر دشت بهترین گزینه و انتخاب خواهد بود .ما به شما اطمینان می دهیم در دفتر وکالت میرشاه از مزایای یک مشاوره بی نظیر و کاملاً حرفه ای و منطبق با استانداردهای بالای خدمات حقوقی برخورردار خواهید شد . در مجاورت برج ماندگار که دفتر وکالت میرشاه در طبقه هفتم آن واقع است پارکینگی  طبقاتی با گنجایش بالا وجود دارد که شما را از مشکل پارک خودرو در خیابان های شلوغ می رهاند و سبب آرامش خاطر و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین محترم  به وکیل خوب در گوهردشت کرج می شود .

 دفتر وکالت  درگوهردشت کرج

بدیهی است افرادی که در جستجوی بهترین وکیل گوهردشت هستند با مشکلات حقوقی دست به گریبان اند و دغدغه ذهنی آنان یافتن  وکلایی باتجربه ، با دانش و آگاهی  فراوان ، پر انرژی و صبور است . دفتر وکالت میرشاه با همکاری وکلای باتجربه دارای تخصص و دانش فراوان ، دانش آموخته دانشگاه های برتر ایران  و همچنین وکلای جوان و پرانرژی با سطح دانش  بالا به این دغدغه ذهنی شما مراجعین محترم پاسخ گفته است. دفتر وکالت میرشاه یکی از بهترین تیم های حقوقی استان و کشور را تشکیل داده است.

دفتر وکالت میرشاه با ارج نهادن به مراجعین محترم و با در نظر گرفتن شأن و منزلت آنان و تکریم ارباب رجوع سعی در کاهش نگرانی های ایشان دارد. این دفتر به طور مسمتر  با برگزاری کلاس های آموزشی و دوره‌های مختلف به منظور ارتقاء سطح آشنایی کادر اداری خود با اصول رفتار حرفه ای، همواره بر رفتار کارکنان دفتر نظارت داشته و بر رعایت این آنها توجه ویژه دارد. اصول صداقت و رازداری و تکریم مراجعین از ویژگی های بارز وکلای این دفتر است. افرادی که وکیل در گوهردشت کرج را جستجو کرده اند با ورود به صفحه اصلی سایت میرشاه می توانند با وکلای دفتر آشنا شده و تمایز وکلای دفتر میرشاه را متوجه شوند .

اهمیت مشاوره با وکیل در گوهردشت کرج

اهمیت مشاوره با وکیل در گوهردشت کرجامروزه کمتر کسی است که از اهمیت مشاوره در امور مهم به ویژه امور حقوقی آگاه نباشد.شاید کمتر کسی بداند که نظام و متون حقوقی کشور ما اکر پیچیده ترین در جهان نباشند یکی از پیچبده ترین آنها هستند.هزاران سال مدنیت و تدوین قوانین و متون حقوقی و قرن ها فقاهت شیعی و سلف صالح و ابداع اصول استنباط که در نوع خود در جهان بی نظیر است و با فاصله بسیار زیاد و دست نیافتی که نمونه دیگری برای آن یافت نمی شود موجب پیچیدگی نظام حقوقی کشور ما شده است.

لازم است اعتراف کنیم ما وکلا زمانی که شخصاً دچار مشکلات حقوقی می شویم از وجود همکاران متخصص خود در آن حوزه استفاده می کنیم لذا شگفت زده می شویم زمانی که می بینیم افراد غیر حقوقدان بدون همراهی وکیل و بدون دریافت مشاوره یا با یک جستجوی سطحی در اینترنت و چند کتاب تن به دریای پر مخاطره و وهم آلود حقوق می سپارند.طی این مرحله بی همرهی حضر مکن)

گاهی افراد در خصوص مشاوره رایگان سئوال می کنند؟ خوشبختانه تعداد این افراد این روزها بسیار کمتر شده است.شاید لازم باشد یک بار برای همیشه جهت خوانندگان و مراجعین محترم روشن سازیم؛مشاوره رایگان دروغی نخ نما و شگرد کهنه بازار یابی موسسات حقوقی است. وکلای زبده و متبحر وقت اضافه جهت ارائه مشاوره رایگان ندارند.این گروه از وکلای محترم در حال رتق و فتق امور موکلین پرشمار خود هستند و اگر فرصتی یابند در کنج کتابخانه مشغول تحقیق و مطالعه اند.

مشاوره با وکلای دفتر وکالت میرشاه به هیچ وجه رایگان نیست اما ما شرایط اقتصادی این روزها  را لحاظ می کنیم.کسانی که به دفتر وکالت میرشاه که متشکل از رتبه های برتر کانون وکلایی دادگستری  و استادان به نام  دانشگاه های معتبر است مراجعه می کند در جستجوی محلی برای وقت گذارانی و پرزنت شدن تبلیغاتی نیست. مراجعین محترم این دفتر عموماً افرادی فرهیخته و آگاه هستند که می دانند مشاوره با وکلای خوب رایگان نیست ولی راهگشا و  ارزنده و سودمند است.

ما بعید می دانیم وکلای پایه یک کانون وکلای دادگستری مشاوره رایگان یا نازل ارائه کنند.لذا هر جا با این شعار کاذب مواجه شدید در نظر داشته باشید یا مدعی مشاوره  وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری استان البرز و تهران نیست و یا موسسه حقوقی است که زیر نظر وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری استان البرز و تهران اداره نمی شود.موسسات حقوقی که متاسفانه علی رغم منع قانونی هم چنان به فعالیت خود ادامه می دهند با استخدام و بهره کشی از چند کارآموز وکالت و یا فارغ التحصیل رشته حقوق مدعی ارائه مشاوره رایگان هستند. در مراجعات حتی مشاهده شده افراد به اصطلاح ارائه دهنده مشاوره در این موسسات غیر قانونی حتی دانشجو یا کارشناس رشته حقوق هم نیستند.

بهترین وکیل در گوهردشت کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین وکیل در گوهردشت کیست و چه ویژگی هایی دارد؟باید گفت بهترین وکیل در گوهردشت کرج کسی است که از دانش و آگاهی بالایی برخواردار است. در زمینه تخصصی سرآمد است و می تواند با آشنایی که با بافت فرهنگی اجتماعی گوهردشت کرج دارد بهترین مشاوره را به همشهریان خود ارائه دهد. دسترسی آسان به وکیل در گوهردشت یکی از مهمترین ویژگی های وکیل در گوهردشت است؛ دفتر وکالت میرشاه از این امتیاز بزرگ برخوردار است. ساکنان شریف استان البرز به ویژه گوهردشت کرج می توانند  با شماره 02634981261  جهت مشاوره و تعیین وقت  ملاقات حضوری تماس حاصل فرمایند.

در صورت عدم امکان یا عدم تمایل جهت حضور در دفتر می توانید تنها با یک کلیک روی آیکون سبز رنگ شناور انتهای صفحه وب سایت سئوالات و مشکلات حقوقی خود را مطرح نمایید.کارشناسان دفتر وکالت میرشاه در اسرع وقت ضمن بررسیٰ سئوال ها را به وکیل متخصص در آن حوزه ارسال و پس از دریافت  پاسخ را برای شما ارسال می نمایند.

ما وکلای دفتر وکالت میرشاه زمانی که ردای منصب شریف وکالت بر تن کردیم سوگند یاد نمودیم همواره پاسدار حق و  عدالت باشیم.ما شرف خود را وثیقه سوگند خود قرار داده ایم. هیچ عاملی چه زر و زور چه تهدید و تطمیع نمی تواند ما را از سوگندی که یاد نمودیم بازدارد.دفتر وکالت میرشاه مفتخر است به منظور ارائه بهترین خدمات حقوقی که همشهریان شریف گوهردشت کرج شایسته آن هستند با همکاری مفاخر استان و کشورٰ و استادان برجستهٰ و وکلای جوان و نخبه و قضات عالی رتبه بازنشسته بهترین تیم حقوقی در سطح استان و کشور تشکیل دهد.

تعدادی از وکلای دفتر وکالت میرشاه از جمله مدیریت مجموعه  وکیل سید احمد میرشاه محمد افتخار بیش از نیم قرن سکونت در کنار همشهریان فرهیخته خود درگوهردشت کرج را دارند و از این بابت بر خود می بالند. سال های متمادی زندگی در کنار همشهریان گوهردشت موجب آشنایی متقابل و ایجاد اعتماد و مفاهمه میان وکیل و موکل شده است.ما با در کنار یکدیگر زندگی کرده ایم و در غم شادی شریک هم بودیم. از این رو اطمینان می دهیم در روزهای سخت درگیری با مسائل و مشکلات حقوقی شما را تنها نخواهیم گذاشت.

موسسه حقوقی در گوهردشت کرج

گاهی برای مراجعین محترم  سئوال پیش می آید که تفاوت بین دفتر وکالت در گوهردشت کرج و موسسه حقوقی در گوهردشت کرج چیست؟ برای پاسخ به این سئوال ابتدا باید توضیح دهیم که به موجب قانون غیر از وکیل پایه یک دادگستری هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی مجاز به بازگشایی دفتر وکالت یا موسسه حقوقی و ارائه مشاوره حقوقی و قبول پرونده نیست. موسسه حقوقی در گوهردشت کرج یا در هر نقطه از کشور ایران اگر زیر نظر وکیل دادگستری فعالیت نکند, غیر مجاز بوده و اقدامات و فعالیت آن تظاهر به امر وکالت, غیر قانونی و مجرمانه است.

به مراجعین به موسسه حقوقی در گوهردشت کرج یا هر نقطه از کشور توصیه می شود, در هنگام مراجعه به بهترین موسسه حقوقی در کرج ابتدا از قانونی بودن تاسیس موسسه حقوقی و فعالیت آن زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری که دارای پروانه فعالیت از کانون وکلای دادگستری البرز (شهرکرج) باشد اطمینان حاصل کنند. متاسفانه معمولاً مراجعین محترم به این نکته بسیار مهم و حیاتی توجه ندارند و غالباً در دام موسسات حقوقی غیر مجاز گرفتار می شوند. باید در نظر داشته باشید تنها وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند مستقلاً از جانب موکل خویش در دادگاه حاضر شده و دفاع نماید, موسسات حقوقی این امکان و اختیار را ندارند لذا پس از انعقاد قرارداد وکالت با شما پرونده را به کارآموزان وکالت یا وکلای کم تجربه می سپارند و سهم اندکی از حق الوکاله دریافتی را به آنان پرداخت می نمایند.

ناگفته روشن است که؛ کارآموز وکالتی که با حق الوکاله بسیار ناچیز حاضر به قبول پرونده ارجاع شده از سوی موسسات حقوقی غیر مجاز می شود بیشتر به دنبال کسب تجربه و جمع آوری رزومه است بنابراین کسی که در این میان زیان می کند, موکلی است که در دام موسسات حقوقی غیر مجاز گرفتار شده است. بنابراین بار دیگر تاکید می شود؛ پیش از انعقاد قرارداد با موسسه حقوقی در گوهردشت کرج از قانونی بودن که مستلزم فعالیت زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری استان البرز (شهر کرج) است اطمینان حاصل کنید.

اما در خصوص تفاوت موسسه حقوقی با دفتر وکالت باید گفت؛ موسسات حقوقی قانونی از اجتماع دو یا چند وکیل پایه یک دادگستری، به منظور ارائه انواع خدمات حقوقی تاسیس می شوند و از نظر نوع فعالیت با دفتر وکالت که توسط یک وکیل پایه یک دادگستری افتتاح شده است تفاوتی ندارد. شاید تنها تفاوت آنها را بتوان در تعداد وکلا دید.

همکاری با موسسه حقوقی در گوهردشت کرج

حسب تجربه و مشاهدات قبلی، به کارآموزان محترم وکالت اکیداً توصیه می شود با موسسات حقوقی غیر مجاز هیچ نوع همکاری نداشته باشند. برابر مقررات هرگونه همکاری با موسسات حقوقی در گوهردشت کرج یا هر نقطه از کشور که به صورت غیر قانونی فعالیت می کند و قبول پرونده از سوی ایشان تخلف است. چنانچه تمایل به کسب تجربه و بهبود رزومه دارید با وکیل محترم سرپرست خود تعامل بیشتری داشته باشید و تنها پرونده های ارجاع شده از سوی وکلای پایه یک دادگستری را با کسب اجازه از وکیل سرپرست قبول کنید. بسیار دیده شده است کارآموزان محترم وکالت که با تحمل سختی و مشقت فراوان به این مرحله رسیده اند، به دلیل گرفتاری هایی که از ناحیه همکاری با موسسه حقوقی در گوهردشت کرج و یا موسسات حقوقی غیر مجاز در سایر نقاط کشور گریبان آنها را گرفته است, در همان آغار کار دچار مشکلات عدیده ای شده اند.

وکیل احمد میرشاه وکیل در گوهردشت کرج

اصولاً وکلای پایه یک دادگستری به دو شکل فعالیت می کنند یکی به صورت انفرادی و اصولاً منحصر به یک یا چند تخصص محدود مانند وکیل خانواده, وکیل ملکی, وکیل کیفری, وکیل مواد مخدر در کرج و غیره و دیگری در قالب یک تیم منجسم و با تقسیم کار و تخصص. وکیل احمد میرشاه وکیل در گوهردشت کرج روش دوم را برگزیده است. وکیل احمد میرشاه محمد تلاش نموده با همکاران زبده و پرتلاش خود یک گروه حقوقی منجسم با حضور کلیه تخصص های وکالت تشکیل دهد. هریک از دو روش یاد شده مزیت هایی دارد اما به نظر می رسد روش دوم یعنی فعالیت در قالب یک تیم و گروه منسجم و مجرب واجد برخی امتیازات ویژه است. برخی  تخصص های وکالت که در قالب تیم حقوقی با وکیل احمد میرشاه وکیل در گوهردشت کرج همکاری می کنند در ادامه برشمرده می شوند.( این لیست به مرور تکمیل تر خواهد شد)

مشاوره با وکیل خانواده در گوهردشت کرج

یکی از خدمات حقوقی بسیار کاربردی و مفید وکیل در گوهردشت کرج زیر عنوان مشاوره با وکیل خانواده در گوهردشت کرج ارائه می شود. متاسفانه امروزه به دلیل نا آگاهی عمومی از حقوق خانواده و وظایف و تکالیف هریک از زوجین, مشکلات حقوقی عدیده ای درون خانواده ها شکل گرفته است که مخل آسایش خانواده و تهدید کنند بنیان آن است. گاهی یک مشاوره چند دقیقه ای با وکیل خانواده در گوهردشت کرج می تواند آثار مثبت و منافع بی شماری در پی داشته باشد. در این خصوص می توانید با کسانی که با وکیل مشاوره نموده اند و راهنمایی های ایشان را در زندگی خود به کار بسته اند رجوع کنید و از تجربیات آنان جویا شوید. یقیناً مطالب جالبی از زبان آنان در خصوص فوائد مشاوره با وکیل خانواده در گوهردشت کرج خواهید شنید.

وکیل ملکی در گوهردشت کرج

شاید ضرورتی نداشته باشد که از لزوم سرمایه گذاری در ملک به منظور حفظ ارزش اقتصادی پول و ایجاد ارزش افزوده مناسب، سخن بگوییم. وانگهی ملک به عنوان موتور پیش برنده سایر بخش های اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی عمل می کند. پذیرفتنی است که هر نوع سرمایه گذاری ریسک هایی در پی داشته باشد. تغییر اوضاع و احوال سیاسی و اقتصادی در سطح کشور، منطقه و جهان و سایر عوامل  می تواند منشاء این ریسک ها تلقی شوند. گاهی این ریسک ها غیر قابل پیش بینی و اجتناب ناپذیرند. اما ریسک های حقوقی اصولاً قابل پیش بینی و قابل پرهیزند. از هیچ سرمایه گذار رشید و بالغی پذیرفته نیست که با اهمال و سهل انگاری و عدم مراجعه به وکیل ملکی در گوهردشت کرج و یا در هر نقطه از کشور دچار ریسک های حقوقی شود. شما می تواند با حضور وکیل ملکی در گوهردشت کرج بدون بیم از ریسک های حقوقی با خیالی آسود در بخش املاک و مستغلات؛ اعم از تجاری، مسکونی، آموزشی، سرقفلی، ورزشی و غیره سرمایه گذاری کنید. هیچ مشاوره ای به اندازه مشاوره با وکیل ملکی در گوهردشت کرج نمی تواند در این خصوص کارا و سودمند باشند. این یک شعار نیست، متاسفانه و در کمال تاسف باید اذعان نمایم، بی شمار، تاکید می کنم بی شمار کسان را دیده ام که تمام حاصل زندگی خود را در اثر ریسک های حقوقی از دست داده اند. اینان تنها با یک مشاوره چند دقیقه ای با وکیل ملکی می توانستند امروز از نتیجه سرمایه گذاری موفق خود لذت ببرند اما نابودی سرمایه و نتیجه کار و تلاش خود را به نظاره نشسته اند. ما همواره بر این باور پافشاری می کنیم که علاج واقعه قبل از وقوع باید نمود.

جهت مشاوره با وکیل ملکی در گوهردشت کرج می توانید با شماره 09306091148 تماس حاصل فرمایید.

تهیه و تنظیم: دفتر وکالت میرشاه

3.5/5 - (104 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل⚖️