وکیل

استخدام وکیل در کرج⚖️ در مجموعه حقوقی میرشاه (سال 1403)

استخدام وکیل در کرج و همکاری با دفتر وکالت میرشاه

استخدام وکیل در کرج

وکلای پایه یک دادگستری، کارآموزان وکالت و دانشجویان و دانش آموختگان رشته حقوق که تمایل همکاری با وکیل، استخدام وکیل در شرکت، استخدام وکیل در کرج، استخدام وکیل در دفتر وکالت در کرج دارند، و از کار به صورت گروهی و تیمی در کنار سایر همکاران لذت می برند، این بخش از وب سایت حقوقی میرشاه متعلق به آنها است.

گاهی شرکت ها و موسسات معتبر برای تامین کادر حقوقی خود از دفتر وکالت میرشاه استعلام به عمل آورده و درخواست معرفی وکیل شرکت ها و موسسات تجاری یا کارشناس حقوقی زبده جهت همکاری می نمایند. ما مفتخریم پلی باشیم میان کار آفرینان محترم و حقوقدانان زبده کشور. جهت نیل به این هدف علاقه مندان می تواند رزومه خود را جهت ارائه به شرکت ها و موسسات به این دفتر ارسال نمایند.

دفتر وکالت میرشاه از وکلای دادگستری در کرج، کارآموزان وکالت در کرج و دانشجویان حقوق علاقمند به کار در دفتر وکالت، که واجد شرایط علمی و تخصصی ذیل هستند دعوت به همکاری می نماید.

 همکاری با دفتر وکالت میرشاه پس از انجام مصاحبه علمی و تایید استادان محترم کارگروه و گذراندن دوره آزمایشی استخدام وکیل در کرج آغاز می گردد.

همکاری با کارآموز وکالت در کرج

کارآموزان وکالت که تمایل کار در کنار وکلای زبده و میدان دیده دارند و یا در حدود صلاحیت تمایل به قبول پرونده به نحو انفرادی دارند و درصدد کسب رزومه مناسب و آموختن بیشتر و کسب درآمد هستند می تواند رزومه خود را از طریق پیام رسان ایتا، واتساپ، تلگرام به خط 09306091148 ارسال نمایند.

مطلب مرتبط: درآمد وکیل چقدر است؟

از همکاری با کارآموزان محترم که با تراز پایین و به موجب قانون تسهیل پذیرفته شده اند معذوریم

همکاری وکلای کانون وکلای دادگستری با نهاد دیگر منع قانونی دارد

افتخار کار در کنار وکلای زبده

آموزش و کسب تجربه

و

کسب درآمد

همکاری با وکیل پایه یک دادگستری در کرج

همکاران محترم وکیل پایه یک دادگستری که تمایل همکاری با دفتر وکالت میرشاه در حوزه های خانواده، کیفری، ثبتی، ملکی و غیره دارند می توانند رزومه خود را به پیام رسان ایتا، واتساپ، تلگرام به خط 09306091148 ارسال نمایند.

استخدام وکیل پایه یک دادگستری در کرج

استخدام وکیل پایه یک دادگستری در کرجگفته می شود یک واحد تولید متشکل از تعدادی قرارداد است. از قرارداد با نیروهای تولیدی و قطعه سازان گرفته تا با خریداران و مصرف کنندگان. از این رو شرکت های فعال در حوزه تولید، تجارت و کسب کار به اهمیت نقش وکیل مبرز در تنظیم قراردادها پی برده اند از این رو تمایل دارند با بهترین وکیل در کرج همکاری داشته و از نظرات و راهنمایی های ایشان بهره مند گردند. ما راه های ارتباطی میان شرکت ها و وکلای کارآزموده را هموار ساخته ایم.

استخدام دانشجوی حقوق و فارغ التحصیل حقوق جهت پاسخ دهی به سئوالات حقوقی متداول

سئوالات بی شماری از سوی مراجعین محترم طرح و یا ارسال می گردد که پاسخگویی به همه آن سئوالات برای وکلای محترم پایه یک دادگستری به جهت کمبود وقت میسر نیست. دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق پاسخ این سئوالات را از منابع معتبر استخراج و پس از تایید وکلای پایه یک برای مخاطب ارسال می کنند.

شماره واتساپ، ایتا، تلگرام جهت ارسال رزومه و درخواست همکاری

 09306091148

تولید محتوای حقوقی

امروزه بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی این امکان را برای عموم مردم فراهم آورده اند که با کمی جستجو پاسخ برخی از سئوالات خود را بیابند. با جستجوی یک یا چند کلید واژه کابران می توانند به انبوهی از سایت های حقوقی دسترسی داشته باشند. از این گذر کاربر پاسخ سئوالات خود را می یابد  از سوی دیگر نام و آوازه و قدرت قلم نگارند بر همگان آشکار می گردد.

متقاضیان خدمات حقوقی با مطالعه یک یا چند مقاله از یک وکیل یا حقوق دان می توانند انتخاب کنند کار خود را به چه کسی بسپارند. علاقه مندان به تولید محتوای حقوقی و نگارش مقاله می توانند مطالب و مقالات خود را برای ما ارسال کنند. این مقالات پس از بررسی و تایید استادان محترم همکار دفتر وکالت میرشاه به نام نگارنده منتشر می شود. عموماً مقالات وب سایت میرشاه در صفحه نخست گوگل و در لینک های بالا نمایش داده می شوند از این رو به راحتی در معرض دید جستجو کنندگان قرار خواهد گرفت.

مقالات به دو دسته مقالات عمومی و مقالات تخصصی دسته بندی می شوند. مقالات عمومی حاوی پاسخ سئوالات متداول کاربر غیر متخصص است. محتوی حقوقی غیر تخصصی با هدف رفع نیاز و معرفی یکی از عناوین و تاسیسات حقوقی در حوزه خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی و غیره منتشر می شود و بازدید کنندگان فراوانی دارد. این مقالات می بایست به زبان بسیار ساده و بی تکلف و در عین حال متین و موقر به نگارش درآیند.

مخاطب مقالات تخصصی، عموماً دانشجویان، متخصصان، وکلا و حقوقدانان هستند. موضوعات محتوای حقوقی تخصصی می بایست حاوی مطالب نو، بدیع و جدید باشند.

استخدام منشی دفتر وکیل در کرج

به غیر از استخدام وکیل در کرج، دفتر حقوقی میرشاه نیاز به ممشی دفتر وکیل در کرج نیاز دارد ،منشی دفتر وکیل در ساماندهی به امور دفتر و پاسخگویی به موکلین نقش بسیار مهمی ایفا می کند. منشی دفتر وکیل در واقع مدیر دفتر وی محسوب می شود. منشی دفتر وکیل باید فردی زبده، علاقه مند، با توانایی ایجاد روابط اجتماعی بالا، صبور و شکیبا باشد. ضروری است منشی دفتر وکیل آشنایی کافی با دانش حقوق داشته و با اصطلاحات و تاسیسات حقوقی مانوس باشد. از این رو دانشجویان رشته حقوق یا فارغ التحصیلان این رشته گزینه های مناسبی برای منشی دفتر وکیل محسوب می شوند. از این گذر این افراد می توانند با محیط حقوقی و موکلین آشنا شوند. فعالیت در دفتر وکیل به عنوان منشی می تواند در آینده شغلی  به عنوان وکیل، سر دفتر و یا کادر اداری و قضایی دادگستری بسیار موثر باشد.

افراد علاقه مند به استخدام به عنوان منشی دفتر وکیل می تواند رزومه خود را به تلگرام، ایتا، واتساپ شماره 09306091148 ارسال نمایند.

تهیه و تنظیم: دفتر وکالت میرشاه

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل⚖️