ملکیوکیل

معرفی وکیل ملکی در هشتگرد⚖️ +15 سابقه در سال 1403

هدف از این نوشتار معرفی وکیل ملکی در هشتگرد است. امروزه عموم مردم جهت برطرف نمودن نیازهای خود و یافتن خدمات مناسب در گوگل جستجو می کنند. چنانچه متخصصین و ارائه کنندگان خدمات با درک این نیاز صادقانه نسبت به معرفی خدمان خود اقدام نمایند از اتلاف وقت و سرمایه دریافت کنندگان خدمات جلوگیری خواهد شد. بنابراین زمان ارزشمند که مهمترین سرمایه هر انسان است به جای پرسه زدن در خیابان جهت یافتن کالا و خدمات مناسب می تواند صرف مطالعه، ورزش، استراحت، تربیت فرزندان و غیره شود.

وکیل ملکی در هشتگردسهولت مبادلات در گستره اقتصاد کلان کشور موجب افزایش ثروت ملی، رشد اقتصادی و ایجاد رفاه روز افزون شهروندان خواهد شد. دفتر وکالت وکیل سید احمد میرشاه محمد کارشناس ارشد حقوق اقتصادی با درک این مهم نسبت به معرفی خدمات حقوقی خود اقدام نموده است. ضمناً این دفتر  آمادگی خود را جهت معرفی خدمات حقوقی همکاران محترم به منظور سهولت دسترسی مراجعین گرامی در استان البرز اعلام می نماید.

وکیل پایه یک دادگستری سید احمد میرشاه محمد با سابقه وکالت در بزرگترین پرونده های ملکی  منطقه ساوجبلاغ، هشتگرد، چهار باغ، کردان، نظر آباد و… به عنوان یکی از وکلای مطرح و متخصص ملکی در این مناطق شناخته شده و دارای اعتبار است.

برای تعیین وقت ملاقات با وکیل میرشاه با شماره تلفن 09306091148 تماس حاصل فرمایید

برای مشاهد رزومه وکیل میرشاه کلیک فرمایید

نکته ای که حائز اهمیت است این است؛ ارزان سازی خدمات حقوقی با افزایش تعداد وکلا میسر نخواهد شد. به یمن وجود جوانان مستعد و تلاش کانون های معظم وکلا وکیل متبحر و مجرب به قدر کافی در کشورعزیزمان پرورش یافته و وجود دارد. از نقطه نظر جناب وکیل میرشاه به عنوان فردی آشنا به حوزه اقتصاد نبود سازکار مناسب جهت معرفی خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان حقوقی موجب صعوبت دسترسی عموم به این خدمات شده است. در زمان مناسب در خصوص بسط و تبیین این نقطه نظر مقاله ای با قلم جناب وکیل سید احمد میرشاه محمد منتشر خواهد شد.

دعاوی ملکی در هشتگرد

یکی از دعاوی چالش برانگیز و پیچیده دعاوی ملکی است. زیرا از گستردگی موضوع و ابعاد فنی و حقوقی بسیاری برخوردار است. دعاوی ملکی هشتگرد نیازمند بررسی مواردی چون سند رسمی ، سابقه ثبتی، عدم دولتی بودن ملک، احراز مالکیت فرد، کاربری ملک و غیره است ( منظور از ملک؛ خانه، زمین، باغ، ویلا، مغازه است) از این رو حل و فصل دعاوی ملکی، حضور یک وکیل کاردان، باتجربه و زبده در امور ثبتی و قوانین مقررات متعدد در حوزه دعاوی ملکی هشتگرد را می طلبد. در این جستار سعی نموده ایم تا شما را با پاره ای از مشکلات امور ملکی و انواع آن، حضور و نقش وکیل ملکی در هشتگرد در دعاوی ملکی آشنا سازیم.

هشتگرد یا مهستان که نام جدید آن است مرکز شهرستان ساوجبلاغ و از شهرهای استان البرز است. این شهر در شرق استان البرز با فاصله سی کیلومتری از شهر کرج قرار دارد. شهری در حال رشد و توسعه با ساخت و سازهای فراوان و وجود شهرک بسیار، دسترسی آسان با مترو و آزاد کرج – قزوین سبب گسیل شدن بسیاری از مهاجرین به شهرستان ساوجبلاغ شده است. علاوه براین وجود باغات و اراضی نیز توجه عده زیادی از سرمایه گذاران را به خود جلب نموده است.

مطلب مرتبط: وکیل ملکی در کرج

رشد روز افزون  قاعدتاً تولید اختلافات ملکی را نیز به دنبال دارد. از این رو شهر هشتگرد یکی از از مناطقی است که مشکلات ملکی در آن به وفور مشاهده می شود. از جمله این معضلات زمینهای مجهول مالک، املاکی که مالک آن ممنوع المعامله است و یا عدم حضور مالک در ایران می باشد. متاسفانه  برخی از افراد سودجو با آگاهی از این عوامل با سند سازی این املاک را به فروش می رسانند. افزایش روز افزون قیمت املاک نیز سبب تطمیع و ترغیب افراد سودجو برای سوءاستفاده از خریدار برای کلاهبرداری و فروش مال غیر می گردد.

خریدارانی که با اندوخته سالهای خود به خرید ملک رو آورده اند تا بتوانند ارزش سرمایه خود را حفظ نمایند. خریدارانی که در جستجوی  سود دست به سرمایه گذاری می زنند منتها با از دست رفتن سرمایه خود مواجه می شوند. تصمیمات آنی و هیجانی که بدون تحقیق و بدون مشورت با وکیل ملکی در هشتگرد جهت خرید ملک صورت می گیرید این امکان را به وجود می آورد تا پول های کلانی به جیب سوداگران سرازیر شود.

قبل از معرفی بهترین وکیل ملکی در هشتگرد، اگر در کوهسار کرج به دنبال بهترین وکیل ملکی در منطقه کوهسار هستید، میتوانید به صفحه بهترین وکیل ملکی در کوهسار مراجعه کنید.

بهترین وکیل ملکی در هشتگرد کیست؟

بهترین وکیل ملکی در هشتگرد کیست؟با توجه به گستردگی قوانین در امور ملکی و طیف وسیعی از جرایم نمی توان از هر وکیلی انتظار ارائه خدمات به بهترین وجه ممکن را در خصوص دعاوی ملکی در هشتگرد داشت. درست است که وکلای پایه یک دادگستری توانایی انجام وکالت در کلیه امور حقوقی را دارند، اما به سبب گستردگی قوانین و پیچیدگی قوانین توصیه می شود به وکیلی مراجعه نمایید که  تمرکز و توجه خود را در یک و یا چند حوزه مرتبط به هم معطوف نموده است.

بهترین وکیل ملکی در هشتگرد و وکیل تخصصی با تمرکز و تفحص در قوانین و آرای قضایی مربوطه در حوزه منتخب، بهترین نتیجه ممکن را برای موکل خود رقم خواهد زد. در نتیجه بهترین وکیل ملکی در هشتگرد وکیلی است که با سال ها تجربه و و اشراف کامل بر موضوعات ملکی و قوانین مربوطه به خصوص قوانین ثبتی و همچنین آشنایی با روند محاکم هشتگرد در راستای احقاق حقوق موکل خود گام برمی دارد.

وکیل سید احمد میرشاه محمد حقوقدان و کارشناس ارشد حقوق اقتصادی فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی، ضمن کسب تجربه در گذر ایام و با دانش حاصل از وکالت در  پرونده های بزرگ ملکی در ساوجبلاغ و هشتگرد و آشنایی با رویه محاکم و مشکلات ملکی این منطقه می تواند کمک شایان توجهی به مراجعین ملکی نماید. برای ملاقات با وکیل سید احمد میرشاه محمد می توانید با شماره تلفن 09306091148 دفتر وکالت میرشاه تماس حاصل فرمایید

برخی از سوابق وکیل سید احمد میرشاه محمد به شرح زیر است:

  • وکالت در برخی از بزرگترین پرونده های ملکی استان و کشور
  • وکیل هلدینگ های تجاری بورسی
  • وکالت در پرونده های بازار سرمایه و بازارهای مالی
  • وکالت در پرونده های دولتی
  • وکالت در کمیسیون های ماده 38، ماده 100و ماده 12 شهرداری. وکالت در کمیسیون ماده 56 منابع طبیعی
  • سال ها فعالیت در حوزه های ساخت و ساز، املاک و مستغلات
  • دانش آموخته رشته فیزیک کاربردی دانشگاه شهید بهشتی

دفتر وکالت میرشاه با تخصصی نمودن حوزه های وکالت با همکاری تیمی از وکلای به نام و با تجربه استان البرز سعی نموده است تا بهترین خدمات حقوقی را به هموطنان داخل و خارج از ایران ارائه  نماید.

وکیل دعاوی ملکی در هشتگرد

پیش از ورود به دعاوی ملکی و آشنایی با تخصص وکیل دعاوی ملکی هشتگرد لازم است با مفهوم ملک آشنا شویم. ملک شامل زمین، باغ، خانه، ویلا، مغازه  می شود از این اموال که قابلیت جابجایی ندارند در قانون مدنی تحت عنوان اموال غیر منقول نام برده شده است که قوانین خاصی را به خود اختصاص داده اند. دعاوی مربوط به آنها در حوزه قضایی محل وقوع ملک صورت می پذیرد. دعاوی ملکی شامل مواردی چون وقف، خلع ید، تخلیه، فروش تفکیک افراز و تقسیم املاک مشاعی، سرقفلی حق کسب و پیشه و تجارت، تغییر کاربری اراضی، فسخ و ابطال قرارداد، استفاده از سند مجعول و غیره می باشد. اینها تنها بخشی از دعاوی ملکی می باشند همانطور که مشخص است دعاوی ملکی از گستردگی فراوانی برخوردار است. این حجم از گستردگی، قطع یقین ضرورت حضور یک وکیل متخصص و متبحر امور ملکی  را در این دعاوی می طلبد.

وجود املاک مجهول مالک، اراضی دولتی، املاک فاقد سابقه مشخص ثبتی و غیره  بخشی از دلایلی است که وکیل ملکی در هشتگرد باید  علاوه بر آشنایی با معضلات و مشکلات حقوقی، با بافت این شهر نیز آشنا باشد تا بتواند در راستای احقاق حقوق موکل خود اقدام نماید.

وکیل دعاوی ثبتی در هشتگرد

از دیگر معضلات حقوقی شهر هشتگرد می توان به املاک فاقد سند رسمی اشاره نمود. خرید و فروش این املاک برخی از افراد را با مشکلات عدیده ای روبرو نموده است. املاکی که تحت مالکیت  قانونی فرد است اما فاقد سند رسمی است. املاکی تا قبل از قانون تعیین و تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی بواسطه ماده 147 قانون ثبت شناخته می شدند و با رعایت نکات و اصولی پیچیده ثبتی برای آنها سند رسمی که مقید به تاریخ خاصی بود تنظیم می گردید.  رسیدگی به وضعیت ثبتی املاک فاقد سند بر اساس قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی و ساختمان های فاقد سند رسمی  صورت می گیرید که مقید به زمان خاصی نمی باشد. بر اساس این قانون بنابر احراز شرایطی با تشکیل هیأت حل اختلاف ثبتی نسبت به صدور سند، رای صادر می گردد.

حضور در جلسات رسیدگی به این پرونده ها نیازمند توانایی های خاصی است که تنها از عهده یک وکیل دعاوی ثبتی هشتگرد بر می آید. قوانین ثبتی از جمله قوانین  بسیار پیچیده و دارای نکات فنی خاصی است که تنها وکلای مبرز با اشراف کامل بر این قوانین می توانند در حل دعاوی ملکی که مشکل ثبتی دارند به شما یاری رسانند. وکیل دعاوی ملکی در هشتگرد با آگاهی از این نکات و بهره گیری از نظر کارشناسان متخصص ثبتی بهترین و کوتاه ترین راه را جهت احقاق حقوق موکل خود بر می گزیند.

لازم به تذکر است؛ شاید به نظر برسد با ثبت نام در سامانه ثبت ملک می توانید برای سند املاک خود اقدام نمایید اما باید گفت این تصور اشتباه است زیرا برای اجرای ماده 147 قانون ثبت( این قانون دیگر قابلیت اجرا ندارد) و همچنین قانون تعیین وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی مصوب 1390 نیازمند رعایت نکاتی و یا فراهم آوردن مقدماتی است که دانستن آنها ضرورت دارد و مستلزم  مشورت با یک وکیل ملکی در هشتگرد است. اشتباه و عدم رعایت نکاتی سبب اتلاف زمان و هزینه برای شما می گردد. اما یک وکیل متخصص و متبحر در امور ملکی در هشتگرد با آگاهی بر قوانین و سالها تجربه کمک شایانی به شما در راستای پیشبرد اهدافتان بدون فوت وقت و هزینه های گزاف خواهد نمود.

وکیل تغییر کاربری اراضی در هشتگرد

تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات یکی از دعاوی ملکی است که تعدادی کثیری از مالکین را به دلیل عدم آگاهی از قوانین مربوط با تغییر کاربری با مشکل مواجه ساخته است. پیشبرد دعاوی تغییر کاربری اراضی به لحاظ پیچیدگی های فنی و حقوقی مستلزم  مشورت و یا  سپردن پرونده به یک  وکیل ملکی زبده و وکیل تغییر کاربری اراضی هشتگرد است. وکیل ملکی ای که آشنا به بافت شهر هشتگرد  و همچنین دلایلی را که می توان بر اساس آنها درخواست تغییر کاربری نمود باشد، تا در کوتاه ترین ترین زمان ممکن بهترین نتیجه در راستای اهداف شما جهت تغییر کاربری ملک. حاصل گردد.

از دیگر مشکلات ملکی می توان به تعارض منافع میان مالک و دولت اشاره نمود. قوانین و مقررات متعددی که دولت در جهت حفظ و نگهداری اراضی کشاورزی و مراتع و جنگلها وضع نموده و گاه با حقوق مالکین در تعارض است. حل و فصل این تعارضات نیازمند حضور یک وکیل آگاه به این قوانین و بهره گیری از کارشناسان و متخصصان است. این امر علاوه بر حفظ حقوق و منافع موکل موجب جلوگیری از دست اندازی به اموال عمومی و جنگلها و مراتع جلوگیری خواهد شد. یکی دیگر از دعاوی پر چالش دعاوی ملکی بین دولت و شخص است که حضور وکیل ملکی در هشتگرد  در این دعاوی نقش به سزایی خواهد داشت و در پیش برد رونده پرونده تاثیر مثبتی دارد.

سخن آخر با وکیل ملکی در هشتگرد

یکی از مواردی که در انتخاب وکیل ملکی هشتگرد باید مد نظر داشت این است که وکیل ملکی باید در کلیه دعاوی امور مرتبط به ملک تسلط و مهارت داشته باشد. به روز بودن دانش و اطلاعات وکیل ملکی در هشتگرد نسبت به قوانین و مقررات اراضی داخل و خارج محدوده شهری، اصول و ضوابط شهر سازی و غیره بسیار مهم و ضروری است.

تعداد وکلای متخصص در امور اراضی و املاک بسیار محدود است. وکلای ملکی ای موفق اند که در راستای حفظ و پاسداری دارایی موکلین خویش  با صداقت  و تلاش مستمر عمل نمایند و انصاف را در نظر گیرند و با حق الوکاله ای منصفانه جهت احقاق حقوق موکل خود گام بردارند.

پیش از هرگونه اقدام در امور ملکی با متخصصین این امر مشورت نمایید. ممکن است اموری که از نظر شما کم اهمیت و یا فاقد اهمیت جلوه  نمایند در سرنوشت امور حقوقی شما تاثیر فراوانی داشته باشند و شما را با مشکلات عدیده حقوقی روبرو سازند که حل آن نیازمند صرف هزینه، علاوه بر از دست دادن سرمایه است. با توجه به میزان تورم از دست دادن زمان و طی چندین سال وقت در دادگاه جهت بازگرداندن حقوق از دست رفته به دلیل  عدم مشورت و بهره مندی از یک وکیل  کاردان ملکی در هشتگرد منطقی به نظر نمی رسد چرا که مشورت با یک وکیل ملکی در هشتگرد در ابتدای امر می توانست از تمامی این مشکلات جلوگیری نماید.

  جهت مشاوره و برقراری ارتباط با دفتر وکالت میرشاه کافی است با شماره 09306091148 تماس حاصل فرمایید. همکارن ما شما را جهت تعیین وقت و حضور  در  دفتر راهنمایی می نمایند.

تهیه و تنظیم: دپارتمان ارتباطات دفتر وکالت میرشاه

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل⚖️