وکیل

معرفی وکیل در مهرشهر کرج با سابقه +15 سال در سال 1403

معرفی وکیل در مهرشهر کرج: هرکجای کرج که باشید می توانید جهت مشاوره در مسائل حقوقی و یا سپردن پرونده، پیگیری پرونده خود با دفتر وکالت میرشاه به شماره 09306091148 تماس حاصل فرمایید. دفتر وکالت میرشاه با همکاری تیمی از بهترین وکیل کرج مجرب و کارگشته، متعهد و پایبند به اصول اخلاقی حرفه شریف وکالت آماده ارائه خدمات حقوقی به شهروندان گرامی ساکن در سطح شهر کرج به ویژه منطقه مهرشهرمی باشد. اگردر جستجوی بهترین وکیل و یا وکیل در مهرشهر کرج می باشید مطالعه این نوشتار کمک شایان توجهی به شما می کند.

وکیل در مهرشهر کرجدفتر وکالت میرشاه با تخصصی نمودن حوزه های مختلف وکالت سعی نموده تا پاسخگوی مشکلات حقوقی شهروندان کرج به بهترین شکل ممکن باشد. توصیه می شود در هر بخش از حقوق از وکیل متخصص آن امر بهره جویید زیرا وکیل متخصص با توجه به اینکه می تواند در تمامی حوزه های وکالت فعالیت نماید اما تمرکز خود را بر روی یک حوزه نهاده  و با تسلط بر قوانین آن حوزه با به روز بودن اطلاعات و آگاهی از آراء صادره، می تواند به عالی ترین نحو ممکن در آن حوزه عمل نماید. در انتخاب وکیل مهرشهر سوابق و حسن سابقه وکیل را مدنظر داشته باشید .

وکیل قرارداد مشارکت در مهرشهر

مهرشهر بزرگترین منطقه کرج است که در غرب استان البرز قرار دارد و از آزاد راه تهران – کرج تا انتهای بلوار ارم که طولانی ترین بلوار کشور است  وسعت دارد. منطقه مهرشهر به علت دارا بودن باغهای فراوان از آب و هوای بسیار خوب و خنکی برخوردار است،نوع شهرسازی ،خیابانهای عریض،مراکز خرید،باغ رستورانهای فراوان، پیست های سوارکاری و امکانات رفاهی نسبتا مناسب و دسترسی آسان به مهرشهرسبب گردیده تا توجه اقشار پردرآمد به این منطقه جلب گردد.

پیش از پیوستن مهرشهر به کرج مهرشهر بافتی ویلایی داشت ویلاهایی با طراحی منحصر به فرد از معمارن برجسته را می شد در این میان دید، اما پس از ملحق شدن مهرشهر به کرج و صدور مجوز برای آپارتمان سازی، سبب ورود سرمایه گذاران به این به منطقه گردید و در این میان عده ای سودجو در پی کسب سودهای کلان مشکلات عدیده ای را برای شهروندان بوجود آوردند.

بعضاً مالکان در مهرشهر جهت ساخت و ساز با برخی سازندگان قرارداد مشارکت در ساخت تنظیم می کنند. مشاهده شده است، عدم آگاهی در تنظیم این گونه قراردادها موجب نابودی سرمایه های مالکان شده است. حضور وکیل قرارداد مشارکت در مهرشهر می تواند از تضییع حقوق مالکان جلوگیری نماید. سازندگان نیز با حضور وکیل قرارداد مشارکت در مهرشهر می توانند از انعقاد یک قرارداد برد-برد اطمینان حاصل نمایند.

توصیه وکیل در مهرشهر کرج

توصیه می شود قبل ازهرگونه اقدام و سرمایه گذاری،مشارکت در ساخت، خرید ملک در این منطقه با وکیل متبحر و آشنا به مشکلات و معضلات منطقه مهرشهر و همچنین آشنا به بافت این منطقه و لزوما سابقه زندگی در کرج مشورت نمایید و یا از حضور وکیل متخصص در انجام عقود و قراردادها بهره جویید تا از خطرات احتمالی آتی مصون بمانید و از اتلاف سرمایه و زمان جلوگیری نمایید. چراکه وکیل آشنا به این منطقه با آگاهی کامل ازمشکلات و معضلات حقوقی مهرشهر می تواند به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی نماید و با بررسی اسناد و مدارک و استعلامات لازم و شناختی که نسبت به سرمایه گذاران به نام و مالکان شناس دارد سبب آرامش خاطر شما در امر سرمایه گذاری و یا خرید ملک شود.

مطلب مرتبط: وکیل متخصص قرارداد در کرج

وکیل ملکی در مهرشهر کرج

وکیل ملکی در مهرشهر کرجدر واقع مهرشهر یکی از مناطق لاکچری نشین محسوب می شود و این امر و دیگر دلایل ذکر شده در بالا سبب شده تا توجه سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری به این منطقه جلب گردد و حتی بعضا عده ای که درپی یافتن محیطی آرام و با آب وهوای مناسب می باشند جهت خرید ملک و یا باغ به این منطقه گسیل شده اند.

اما متاسفانه بعضا دیده شده که هموطنان عزیز به دلیل طمع عده ای سودجو دچار دردسر و مشکلات حقوقی فراوانی شده اند. چرا که مهرشهر تا قبل از سال 57 منطقه ای ویلایی و تفریحی بود که عمدتا عده ای خاص در آن سکونت داشتند، پس از انقلاب عده کثیری از مالکان یا مهاجرت نموده و یا ممنوع المعامله شدند، تعدادی از این املاک و زمین ها توسط بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی ثبت و ضبط گردید وتعدادی ازاین املاک خالی از سکنه با تصرف وسند سازی و جعل دردست عده ای سودجو قرار گرفت.در نهایت فروش این املاک و باغات خریداران در پی سود و سرمایه گذاری را مشکلات فراوانی مواجه ساخت.

املاکی که بعضا به چند نفر فروخته شده و یا مالک یا وراث او در صدد پس گرفتن ملک تصرف شده بودند و هستند، سرمایه ای که از دست رفته و بازگشت آن با این تفاسیر به زودی ممکن نخواهد بود سبب شده تا عده ای خریداران املاک و زمین در مهرشهر را گرفتار و درگیر مشکلات و مسائل حقوقی نماید.

 وکیل تغییر کاربری در مهرشهر کرج

ازدیگرمواردی که نیازبه مشاوره با وکیل و یا پیگری توسط وکیل متخصص در منطقه مهرشهر را دارد موضوع تغییر کاربری اراضی است. همانگونه که مستحضر هستید دردو دهه اخیر با افزایش ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی مزروعی و همچنین باغات مثمر بافت بسیاری از مناطق تغییر یافته و منطقه مهرشهر هم از این امر مستثنی نبوده است .

تغییرکاربری اراضی علی الخصوص باغات سبب ایجاد مشکلات حقوقی گردیده است. آنچه بسیار در این منطقه مشهود است قطع درختان مثمر و ایجاد سازه جهت رستوران و کافه می باشد که درمواردی حتی سرمایه گذار با تخریب سازه توسط نهاده مربوطه مواجه شده و سرمایه خود را با این عمل در معرض نابودی قرارداده است . براساس قانون حفظ اراضی زراعی و باغها هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی و ساخت و ساز، دیوارکشی در مزارع و باغها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد می گردد.

برای آگاهی بیشتردر این باره می توانید به مقاله تحت عنوان بهترین وکیل تغییر کاربری در همین وبسایت مراجعه نموده تا از مصادیق مجاز وغیرمجاز تغییرکاربری و قوانین مربوطه آشنا شوید. خواندن این مقاله  و مراجعه به وکیل افراز و تفکیک در مهرشهر کرج به شما کمک شایانی در آشنایی با موارد تغییر کاربری خواهد نمود.

دفتر وکالت میرشاه با ایجاد دپارتمانهای تخصصی حوزه وکالت و بهره جستن از کارشناسان عالی رتبه متخصص و زبده در امور تغییرکاربری اراضی سبب گردیده تا مراجعان دفتر وکالت میرشاه  با طیب خاطر پرونده خود را به این دفتر بسپارند و یا از یک مشاوره تخصصی بهره مند گردند.

وکیل افراز و تفکیک در مهرشهر کرج

لازم به ذکراست از دیگر مشکل حقوقی در منطقه مهرشهر افراز و تفکیک اراضی است که دفتر وکالت میرشاه در این مورد هم مانند سایر موارد حقوقی دیگر دپارتمانی تخصصی با همکاری وکلای متبحر و کارشناسان متخصص ایجاد نموده تا دیگردغدغه ای دریافتن جستجوی وکیل تفکیک و افراز نداشته باشید .برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ای با نام بهترین وکیل افراز و تفکیک در کرج مراجعه نموده و یا با شماره 09306091148 تماس حاصل فرمایید.

توصیه می شود قبل از عقد هرگونه قرارداد از جمله قرارداد بیع،صلح، مالی و تجاری، مشارکت و…با یک وکیل متخصص و آگاه ، با تجربه در امر مورد نظر مشاوره حقوقی در کرج نمایید. همچنین جهت تبیین وتفسیر قراردادها نیز حتما از حضور وکیل متبحر بهره جویید. توجه داشته باشید مشورت با وکیل و یا حضور وکیل در امور حقوقی برای شما  سرمایه گذاری محسوب می گردد، چرا که تک تک کلمات و الفاظ  در معاملات و قراردادها و کلیه اعمال حقوقی دارای بار حقوقی می باشند و عدم آگاهی و ناآشنایی شما می تواند سبب ایجاد خسارت های هنگفتی برای شما گردد و علاوه بر آن مشکلات حقوقی عدیده ای برای شما به بار آورد که سالها شما را درگیر سازد.

مشاوره با وکیل در مهرشهر کرج

مشاوره با وکیل در مهرشهر کرجقطعاً افرادی که در جستجوی وکیل در مهرشهر کرج هستند در صدد رفع مشکلات حقوقی یا بهره جستن از  یک وکیل با حسن سابقه  و خوشنام می باشند. دفتر وکالت میرشاه باسالها تجربه و فراهم نمودن محیطی آرام، افراد آموزش دیده و متخصص این نیاز شما به بهترین نحو ممکن پاسخ گفته است.

خوشبختانه امروزه بسیاری ازافراد در جستجوی وکیل مهرشهر آگاه به بار مشکلات حقوقی، حضور وکیل  را در امور حقوقی و مشورت و بهره جستن از او لازم و ضروری می دانند. آنها می دانند حضور وکیل و مشورت با او نه تنها برای آنها هزینه ای ایجاد نمی نماید بلکه آنرا اقدامی  پیشگیرانه در جهت حفظ منافع و جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان می دانند.

وکیل کارکشته در مهرشهر

با تخصصی شدن حوزه های مختلف وکالت و ارائه خدمات تخصصی حقوقی، کیفری، تجاری و غیره، وکیل کارکشته در مهرشهر کرج به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی به بهترین شکل ممکن خدمات تخصصی حقوقی ارائه می نماید، خدمات تخصصی دفتر وکالت میرشاه شامل خدماتی است چون: وکالت در دعاوی کیفری اعم ازکلاهبرداری، جعل اسناد، معامله معارض، فروش مال غیر، کلاهبرداری رایانه ای، خیانت در امانت، مواد مخدر و غیره است.

وکالت دردعاوی حقوقی توسط وکیل در مهرشهر کرج، اعم ازتنظیم قراردادهای مالی تجاری، بیع، صلح، ابطال قرارداد،دعاوی ملکی، تصرف، خلع ید، سرقفلی، حق کسب و پیشه و تجارت، ارث و غیره است.

وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری مهرشهر کرج

وکالت در کمیسیون های تخصصی مانند تخصص وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری کرج (مهرشهر) و سایر کمیسیون هایی مانند کمیسیون و ماده 56 منابع طبیعی و غیره از موضوعات بسیار تخصیی وکالت است، موارد گفته شده بخشی ازخدمات دفتر وکالت میرشاه می باشند که به طور اختصار به آنها اشاره شد. اگر در جستجوی وکیل در مهرشهر کرج می باشید کافی است با شماره  09306091148 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق کلیک بر روی آیکون پشتیبانی با همکاران دفتر وکالت میرشاه ارتباط برقرار نمایید. درصورت مشاوره و تعیین وقت با وکیل پایه یک دادگستری احمد میرشاه محمد متخصص در امور تجاری و ملکی نیازمند تعیین وقت و هماهنگی با دفترمی باشید. برای تعیین وقت و هماهنگی با شماره یاد شده تماس حاصل فرمایید.

تهیه و تنظیم: دفتر وکالت میرشاه

4.9/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل⚖️