وکیل

معرفی بهترین وکیل کرج طالقانی در سال 1403

اصولاً از چهار را طالقانی کرج تا میدان کرج،مرکز شهر کرج قلمداد می شود. این منطقه از دیر باز مرکز فعالیت تجار و بازرگانان ،وکلا و پزشکان شهر کرج بوده است.این روزها اولین مشکلی که مراجعین به وکیل کرج طالقانی با آن مواجه می شوند ترافیک سنگین و پس از آن نبود پارکینگ و جای پارک است.اخیراً مشکل تردد به صورت زوج و فرد نیز به آن افزوده شده است لذا بسیاری از پزشکان و وکلا ترجیح داده اند از این منطقه به سایر مناطق کرج که امکان دسترسی بهتری دارد مانند عظیمیه تغییر مکان دهند.

وکیل کرج طالقانیدفتر وکالت میرشاه نیز به جهت سهولت دسترسی موکلین محترم از محل چهار راه طالقانی کرج به عظیمیه نقل مکان نموده است. دفتر وکالت میرشاه با همکاری وکلای مجرب و برجسته و به نام پایه یک دادگستری واقع در عظیمیه میدان مهران،برج ماندگار طبقه 7 واحد 703 آماده ارائه خدمات حقوقی به شما همشهریان گرامی می باشد. اگر در جستجوی وکیل کرج طالقانی  جهت حل مشکلات  حقوقی خود می باشید مطالعه این مقاله  کمک شایانی به شما می نماید.

طالقانی کرج

چهارراه طالقانی یکی از مناطق پرتردد شهرکرج و در محدوده شهرداری منطقه 8 کرج  می باشد . چهارراه طالقانی  منطقه ای  تجاری و اداری  است و به دلیل وجود مراکز پزشکی  تجاری فراوان  یکی از مناطق پرترافیک با ازدحام شهری  بالا می باشد .از نظر جغرافیایی در مرکز شهر کرج است از این رو دسترسی به سایر نقاط شهر از چهارراه طالقانی به راحتی امکان پذیر است و این یک مزیت  ویژه  برای ساکنین محترم آن منطقه است. ساکنین ، کسبه و تجار محترم محله چهارراه طالقانی کرج به راحتی با وسایل نقلیه عمومی و یا شخصی  دسترسی آسان به محله هایی چون جهانشهر، آزادگان ،عظیمیه وگوهردشت را دارند.

مطلب مرتبط: وکیل در کرج آزادگان

مطلب مرتبط: وکیل عظیمیه در کرج

بنابراین همشهریان عزیز ساکن  در این محله که در جستجوی وکیل کرج طالقانی برای مشاوره ، تنظیم و تحلیل قرارداد و یا محول نمودن امور حقوقی خود به بهترین وکیل کرج پایه یک دادگستری می باشند می توانند به دفتر وکالت میرشاه واقع در عظیمیه ، میدان مهران،برج ماندگار طبقه 7 واحد 703 مراجعه نمایند . از بابت مسافت و دسترسی سریع به وکلای دفتر وکالت میرشاه هیچ نگرانی ای نداشته باشند، همچنین مراجعین محترم دارای وسیله شخصی به راحتی می توانند وسیله نقلیه خود را در پارکینگ برج ماندگار که در مجاورت برج و با گنجایش بسیار بالا  واقع  پارک نمایند  خوشبختانه از این منظر هیچ مشکلی برای مراجعین محترم بروز نخواهد نمود.

لزوم مشاوره با وکیل کرج طالقانی

از آنجا که ما پی در پی در حال انجام اعمال حقوقی هستیم و در بسیاری از موارد  حتی متوجه انجام این اعمال نیستیم ،ممکن است عدم توجه به این اعمال  تبعاتی را به بارآورد و تا مدتها ما را درگیر نماید و موجب اتلاف وقت و هزینه گردد. بنابراین توصیه  ما  به خوانندگان محترم این مقاله خصوصاً تجار و کسبه و پزشکان  محترم  طالقانی کرج که روزانه اعمال حقوقی متعددی انجام می دهند.

مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص در حوزه فعالیت مورد نظرشما است تا از تبعات و آثار احتمالی که  ممکن  است موجب بروز مشکلاتی  شود جلوگیری به عمل آید. مطمئنا هزینه مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری متخصص بسیار کمتر از هزینه ای است که بابت تبعات اعمال حقوقی  می پردازید .((کسی که مشاوره با متخصص را پر هزینه می پندارد باشد تا هزینه مشاوره نکردن را ببیند)).متاسفانه روزانه با افرادی مواجهیم که خود را از بابت مشاوره نکردن با وکیل مجرب سرزنش می نمایند.هیچ وکیل اخلاق مدار و حاذقی تمایل ندارد مراجعین خود را در چنین حالی ملاقات نماید.

 بهترین وکیل کرج طالقانی

قبلاً لازم است روشن کنیم عباراتی ماننده بهترین وکیل کرج طالقانی،بهترین پزشک و غیره صرفاً می تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد. تنها کسانی که می توانند در این زمینه اظهار نظر نمایند مراجعین محترم هستند. بنابراین عبارت بهترین وکیل یک موضوع تبلیغاتی است .جستجوی عبارت بهترین وکیل یا وکیل خوب صحیح نیست ،چرا که هیچ وکیلی نمی تواند در تمامی حوزه های علم حقوق بهترین باشد.

همه همکاران و وکلای محترم پایه یک دادگستری توانایی وکالت در تمامی پرونده های قضایی را دارا هستند.صلاحیت علمی و تخصصی ایشان قبلاً با آزمون های سخت و رقابتی و دوره کارآموزی و آزمون نفس گیر اختبار و کسب تجربه به مهک معیار سنجیده شده است. موضوعی که این روزها اهل نظر را نگران نموده است قانون تسهیل است .بیم آن می رود افراد فاقد صلاحیت علمی از سد ازمون بگذرند.امیدواریم با تدابیری که کانون های وکلای دادگستری اندیشه خواهند نمود؛مانند برگزاری کلاس های علمی در دوره کارآموزی،سخت تر نمودن آزمون اختبار و غیره  این نگرانی مرتفع گردد.

مطلب مرتبط: وکیل در مهرشهر کرج

با توجه  به  پیچیدگی و گستردگی علوم و تخصصی شدن حوزه های علمی ،علم حقوق نیز از این قائده مستثنی نبوده و وکلای مجرب شخصا قائل به این موضوع شده و تمرکز خود را تنها بر یک یا چند حوزه حقوقی مرتبط به هم معطوف نموده اند تا عملکرد بهتری داشته باشند. دفتر وکالت میرشاه نیز با درک این موضوع کلیه حوزه های حقوقی را تفکیک و تخصصی نموده و با تشکیل دپارتمانهای مختلف مانند دپارتمان حقوق خصوصی ، دپارتمان حقوق جزایی ، دپارتمان جرایم اقتصادی ، مالی ، وکیل بانکی در کرج و بیمه و… از حضور بهترین و مجرب ترین همکاران وکیل استان البرز و کشور در کنار و همراه خود بهره برده است. بی شک دفتر وکالت میرشاه چنانچه تشخیص دهد پرونده ای در راستای تخصص این دفتر و همکاران متخصص ایشان نیست از قبول و پذیرش آن خودداری می نماید.

در خصوص جرایم کمیسیون ماده 100 شهرداری کرج و ماده 38 شهرداری ، جرایم منابع طبیعی مانند کمیسیون ماده 56  به دلیل وصف فنی وپیچیدگی های مهندسی ، این دفتر از حضور متخصصان عالی رتبه و کارشناسان متخصص هررشته استفاده می نماید.  دفتر وکالت میرشاه  همواره از خدمات حداقل دو وکیل در پرونده بهره می جوید . حضور دو وکیل  پایه یک دادگستری در پرونده مزایایی مانند پاسخ گویی بیشتر ، در دسترس بودن و هم افزایی را در پی خواهد داشت.

موسسات حقوقی غیر مجاز در کرج طالقانی

در ادامه آنچه مایلیم با همشهریان محترم کرجی و البرزی خود در میان بگذاریم این است ؛گاهی دیده شده است موسسات به ظاهر حقوقی از عبارات سخفیف وکیل ارزان و  یا مشاوره رایگان برای تبلیغ خود و ترغیب مراجعین استفاده می نمایند.داده های علم اقتصاد ثابت نموده است هیچ خدمت ممتازی نمی تواند رایگان یا ارزان به دست خدمت گیرنده برسد.آنچه مد نظر وکلای محترم داگستری است منصفانه بودن بهای خدمات حقوقی است.

متاسفانه موسسات حقوقی با استثمار کارآموزان وکالت و وکلای جوان کم تجربه مراجعین را آزده خاطر و متضرر نموده اند.باید در نظر داشت مشاوره رایگان صرفاً به منظور کشاندن مراجعه به موسسه و تبلیغ موسسه در محل است.گاهی نیز به منظور کسب تجربه و تقویت رزومه صورت می گیرد .در هر دو صورت خطر سنگینی متوجه مراجعین به دام افتاده توسط این موسسات به اصطلاح حقوقی غیر مجاز خواه شد. هیچ یک از خدمات حقوقی دفتر وکالت میرشاه رایگان نیستند،منصفانه اند.

مطلب مرتبط: موسسه حقوقی در کرج

ویژگی های وکیل  پایه یک دادگستری در کرج طالقانی

  • وکیل باید جسور، شجاع و صادق باشد .
  • مورد اعتماد و پیگیر باشد .
  • ازقلمی  ساده و روان  در عین حال وزین و پرصلابت برخوردار باشد.
  • علاوه بر اینکه از پیچیده گویی می پرهیزد از به کاربردن الفاظ عامیانه و محاوره ای به شدت پرهیز می نماید.
  • ازپیچیده نوشتن و مغلق گویی و ایهام و ابهام در نوشتار و گفتار می پرهیزد در حالیکه از ذکر عبارت پرمغز در زمان و در جای مناسب استقبال می نماید.
  • دریافت سخن وکیل حرفه ای دشوار نیست در حالیکه مبتذل هم نیست.
  • کلیه جملات لایحه وکیل مجرب، مستند به قوانین و مقررات است،تک تک عبارات وکیل در پی توضیح ،تبیین و تشریح حقانیت مواضع موکل خویش است.هیچ کلامو عبارت حشو و زائدی در دادخواست و لوایح وکیل پایه یک دادگستری مجرب مشاهده نمی شود. واژه ها و جملات در کلام و نوشتار وکیل ماموریت و رسالتی دارند.
  •  وکیل کرج طالقانی می بایست قدرت بیان بالا داشته باشد.
  • در دسترس بودن وکیل بسیار ضروری است.اما به این معنا نیست که هر زمان و در هر مکان پاسخگوی تماس موکلان پر شمار خود است.اطلاع رسانی از روند پیشرفت پرونده توسط کارمندان دفتر وکیل به موقع و مناسب به انجام می رسد. موکل محترمی که خواهان ملاقات با وکیل است با تعیین وقت مناسب می تواند در دفتر حاضر و با وکیل خود ملاقات داشته باشد.وکلای حرفه ای اصولاً از مکالمات طولانی تلفنی یا از طریق پیام رسان ها پرهیز دارند.
  • وکیل حرفه ای اعم از آقا یا خانم همواره آداب معاشرت را به تمام و کمال رعایت می نماید.شاید بتوان گفت هیچ گروهی به اندازه حقوق دانها اعم از قضات شریف و وکلای محترم و سردفتران کارآزموده در رعایت آداب معاشرت اهتمام ویژه ندارند. این ویژگی تنها متخص حقوق دانان حرفه ای ایرانی نیست در تمام دنیا حقوق دانان مبرز در این زمینه زبانزدند.موکل و دادخواه محترم نیز همواره در محضر یک حقوق دان چه قاضی و چه وکیل دائر مدار برترین آداب رسمی است. به عنوان مثال هیچ گاه با لباس اسپرت در صحن مقدس دادگاه کرج و مقابل قاضی و یا وکیل حاذق حاضر نمی شود.
  • وکیل پایه یک داگستری کرج طالقانی از خود نمایی به شدت پرهیز دارد.
  • از ظاهری آراسته و پیراسته برخوردار است در عین حال از خود نمایی ظاهری و پوشیدن لباس های غیر متعارف و آرایش و پیرایش نا مناسب به شدت پرهیز دارد.
  • وکیل پایه یک دادگستری مجرب باور دارد وکالت یک شغل نیست یک منصب و رسالت اجتماعی است،لذا در حالیکه برای خدمات حقوقی خود حق الوکاله منصفانه دریافت می نماید و ارزش کار خود را هیچ گاه تنزل نمی دهد از ارائه خدمات حقوقی معاضدتی به نیازمندان و افراد بی بضاعت استقبال می نماید.

دفتر وکالت میرشاه همواره سعی  دارد تا با ارائه بهترین خدمات حقوقی ضمن  همکاری با وکلای مجرب و حقوقدانان برتر کشور در حوزه های تخصصی  حقوق  ، در کمترین زمان ممکن مشکلات حقوقی شما مراجعین محترم را مرتفع نماید.برای تعیین وقت جهت مشاوره و یا سپردن پرونده خود به دفتر وکالت میرشاه  می توانید با کلیک روی آیکون شناور پشتیبانی و یا از طریق کلیک بر روی آیکون تماس مستقیم با وکیل ،با کارشناسان این دفتر در ارتباط باشید و از مزایای خدمات حقوقی ما بهره مند شوید .

4.6/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل⚖️