وکیل

بهترین وکیل در کرج ⚖️ با +15 سال سابقه در سال (1403)

برای انتخاب بهترین وکیل در کرج کاربلد، میدان دیده و حرفه ای، باید به موارد مهمی دقت نمود. در ادامه مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در کرج را بر خواهیم شمرد.

برای تعیین وقت ملاقات با وکیل سید احمد میرشاه محمد میتوانید با این شماره مستقیماً با دفتر وکالت احمد میرشاه تماس بگیرید :02634981261 اگر در تایم غیر اداری درخواست مشاوره دارید، میتوانید با این شماره تماس بگیرید : 09306091148

مشاوره در واتس اپ با وکیل احمد میرشاه

 


روش گرفتن وکیل در کرجروش گرفتن وکیل در کرج

همه فعالین اقتصادی و مدیران و حتی افراد عادی ممکن است در مقاطعی به مشاوره حقوقی یا سپردن پرونده به وکیل نیاز داشته باشند بنابراین این سوال در ذهن ایجاد می‌شود که بهترین روش گرفتن وکیل کرج چگونه است؟ همان‌طور که گفتیم بهتر است شما کلیه امور حقوقی خود را به یک دفتر وکالت یا یک مؤسسه حقوقی خوب که زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری فعالیت می‌نماید و با وکیل‌های خوب و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر همکاری دارد بسپارید.

معروف ترین وکیل کرج چه ویژگی هایی دارد؟

معروف ترین وکیل کرج چه ویژگی هایی دارد؟

کلان‌شهر کرج مرکز استان بسیار مهم و صنعتی البرز است برای این‌که یک وکیل در این شهر بزرگ و پرجمعیت که تعداد کثیری وکیل پایه یک در آن فعالیت می‌کند به شهرت و معروفیت دست یابد باید علاوه‌بر صلاحیت علمی دارای حسن سابقه بوده و مورد وثوق و معتمد مردم باشد.
باید محل رجوع و حل مشکلات همشهریان بوده و اهالی شهر بتوانند بدون هیچ دغدغه ای مسائل خود را با او در میان بگذارند.

شماره وکیل کرج

اگر دچار مشکلات حقوقی یا کیفری هستید و شماره وکیل کرج یا شماره بهترین وکیل در کرج یا وکیل پایه یک دادگستری در کرج را جستجو کرده اید دفتر وکالت میرشاه می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. دفتر وکالت میرشاه با همکاری بهترین وکلای کرج شما را از مزایای یک مشاوره خوب و حرفه‌‌ای بهره‌مند می سازد. شما می‌توانید بدون نگرانی راه حل مشکلات حقوقی خود را در دفتر وکالت میرشاه بیابید. میتوانید با این شماره مستقیماً با دفتر وکالت احمد میرشاه تماس بگیرید :02634981261 اگر در تایم غیر اداری درخواست مشاوره دارید میتوانید با این شماره تماس بگیرید : 09306091148.

مشاوره در تلگرام با دفتر وکالت میرشاه

معرفی بهترین وکیل در کرج (احمد میرشاه محمد)

بهترین وکیل در کرج (احمد میرشاه محمد)

 سطح وکیل⚖️ : وکیل پایه یک دادگستری کرج
 تخصص و مهارت وکیل احمد میرشاه محمد⚖️ : متخصص دعاوی ملکی، جرایم اقتصادی، جرایم مالی، کیفری، ثبتی و بانکی دیوان عدالت و خانواده
 میزان موفقیت وکیل⚖️ : %95 موفقیت پرونده ها
شماره تماس: 02634981261 و 09306091148

اگر شما در استان البرز یا شهر کرج زندگی می کنید و دچار مشکل حقوقی هستید، طبیعی است که به دنبال بهترین وکیل، وکیل در کرج باشید. در اینگونه مواقع افراد معمولاً از آشنایان خود درخواست میکنند بهترین وکیل در کرج را به او معرفی کنند. بهترین وکیل در کرج باید توانایی علمی بالا و سابقه مفیدداشته و حق الوکاله منصفانه و متناسب با شرایط موکلینش مطالبه نماید. سن و جنسیت وکیل ملاک خوبی برای انتخاب نیست. دربرخی موارد دیده شده است یک وکیل جوان و فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر از وکیل با سن بالاتر و به ظاهر مجرب بهتر عمل میکند .این موضوع را به مرد یا زن   بودن وکیل هم میتوان گسترش داد.

وکیل پایه یک دادگستری در کرج کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که پس از گذراندن دوره لیسانس و کسب مدرک در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی در آزمون پذیرش کارآموزی کانون وکلای دادگستری که سالی یک بار برگزار می گردد و بسیار رقابتی است قبول شده است. سپس توسط کانون وکلا از مراجع قانونی استعلامات متعددی؛ نظیر گواهی عدم اعتیاد، گواهی عدم سوء پیشینه در خصوص شخص پذیرفته شده در آزمون اخذ می شود.پس از احرازشرایط به این شخص پروانه کارآموزی اعطا می شود.کارآموز  باید به مدت حداقل 18 ماه زیر نظر یک وکیل پایه یک دادگستری با سابقه، فعالیت نماید و تکالیف سنگین کارآموزی را با موفقیت به اتمام رساند.

پس از گذراندن  دوره بسیار سخت کارآموزی ،کارآموز باید در آزمون اختبار شرکت کرده و در دو آزمون کتبی و شفاهی امتیازات لازم را کسب کند.پس از کسب نمره قبولی کارآموز در مراسم تحلیف شرکت و پس از اتیان سوگند به کسوت شریف وکیل پایه یک دادگستری نائل می گردد.وکیل پایه یک دادگستری در کرج علاوه بر شرایط عمومی فوق باید با مختصات فرهنگی و اجتماعی شهر کرج آشنایی کامل داشته باشد و از صلاحیت علمی و دانش و تخصص بالایی برخوردار باشد.

درخواست مشاوره با دفتر وکالت میرشاه

برای درخواست مشاوره با دفتر وکالت میرشاه میتوانید در روبرو مشخصات خود را وارد کنید و منتظر تماس وکلای دفتر وکالت میرشاه باشید.

    دنبال یک وکیل متخصص ملک هستید؟

    اگر به دنبال یک وکیل ملکی در کرج هستید که در تمامی امور ملکی متخصص باشد!، قطعا میتوانید به مجموعه حقوقی (احمد میرشاه)کاملاً اعتماد کنید . تنها با یک مشاوره حضوری یا تلفنی به متخصص بودن این تیم یقین پیدا می کنید .گروه حقوقی میرشاه می تواند تمامی نیازها و مشکلات حقوقی شما را در زمینه ملکی برطرف کند.

    تعریف وکالت

    تعریف وکالت در ماده 656 قانون مدنی بدین شرح است : (( وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می کند)).وکالت عقدی جایز ، رضایی و ارفاقی است.اثر عقد وکالت اعطای نیابت است و تحقق وکالت وابسته به قبول وکیل است.اعطای وکالت به وکیل دادگستری که موضوع بحث این نوشتار است به طرق ذیل می باشد :

    1. اعطای وکالت نزد وکیل دادگستری.
    2. اعطای وکالت در جلسه دادگاه ، در این صورت مراتب در صورتجلسه قید و به امضای موکل می رسد .
    3. اعطای وکالت در زندان ، در صورتیکه  موکل در زندان باشد ، رئیس زندان یا معاون وی باید امضاء یا اثر انگشت موکل زندانی را تایید کند.
    4. اعطای وکالت در خارج از ایران باید به گواهی یکی از مامورین سیاسی و کنسولی جمهوری اسلامی ایران برسد.

    حدود اختیارات وکیل دادگستری

    مطابق ماده 35 قانون آیین دادرسی مدنی وکالت در دادگاه ها شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی است جز آنچه را که موکل استثناء کرده یا توکیل در آن خلاف شرع باشد. مطابق این قانون در امور  14 گانه یاد شده در ذیل ماده 35 باید اختیارات وکیل در وکالت نامه تصریح شود .

    انواع وکالت

    انواع وکالتمطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در همه دادگاه طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.

    وکیل تعینی

    همان وکیل دادگستری است که از سوی شخص به موجب قرارداد وکالت با حق الوکاله مبتنی بر توافق یا تعرفه  تعیین می گردد .در این نوع وکالت موکل بر اساس شناخت و با توجه به حسن سابقه و تجربه  وکیل دادگستری، به او وکالت می دهد. مقصود از وکالت در دعاوی همین نوع وکالت است .وکالتی که وکیل  داده می شود میتواند به طور مطلق و یا مقید به امور خاصی باشد. وکالت مطلق می تواند برای تمام امور موکل باشد یا ممکن است در مورد معینی اختیار وکیل در آن ، مطلق و بدون قید باشد . وکالت مطلق مطابق قانون مدنی فقط مربوط به ادراه کردن اموال موکل می باشد.

    وکیل تسخیری

    در پرونده های کیفری در صورت احراز عدم تمکن مالی  شاکی و یا متهم توسط دادگاه رسیدگی کننده  وکیل تسخیری تعیین می شود.همچنین در جرایم مو جب سلب حیات (قصاص نفس ، اعدام  ، رجم)  و حبس ابد، قطع عضو یا جنایات عمدی …و جرایم تعزیری درجه سه و بالاتر ، در صورت عدم معرفی وکیل از سوی متهم  ویا حتی بدون درخواست متهم ،  دادگاه برای وی وکیل  تسخیری تعیین خواهد نمود ومراتب را به اطلاع وکیل دادگستری  منتخب جهت پیگیری خواهد رساند. . تعیین وکیل تسخیری در این مورد  الزامی است.  حق الوکاله وکیل تسخیری از محل اعتبارات قوه قضاییه پرداخت خواهد شد.

    وکیل معاضدتی

    بنابر قانون وکالت،  کسانی که تمکن مالی را لازم را جهت تادیه حق الوکاله ندارند می توانند در امور حقوقی از کانون وکلای دادگستری  ویا مرکز وکلای قوه قضاییه  درخواست وکیل معاضدتی نمایند ، مشروط براینکه دعوا با اساس و راجع به شخص تقاضا کننده باشد . کانون وکلا پس از بررسی شرایط متقاضی ، وکیل معاضدتی به او معرفی خواهد نمود. ارجاع وکالت معاضدتی از سوی کانون وکلا تنها به  وکیل پایه یک دادگستری صورت خواهد گرفت . وکالت معاضدتی از سوی وکیل تکلیف قانونی است و صورت عدم پذیرش و یا اهمال در قبال انجام وظیفه  تخلف انتظامی برای وکیل محسوب می شود .

    حق الوکاله وکلای معاضدتی بنا بر قانون وکالت دارای شروطی است بنابر ماده 23 قانون وکالت چنانچه موکل محکوم له واقع شود (محکوم له : فردی که قانون به نفع او فرد یا افراد دیگر را محکوم کرده است) حق الوکاله قانونی از آنچه وصول شود به وکیل پرداخته خواهد شد ، بنابراین اگر موکل در دعوای طرح شده توسط وکیل معاضدتی محکوم له واقع نشود و یا محکوم به قابل وصول نباشد ، وکیل معاضدتی از دریافت حق الوکاله محروم خواهد بود .

    وکیل اتفاقی

    مطابق قانون تنها وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت از کانون دادگستری، مجاز به حضور در جلسات دادگاه برای دفاع از حقوق افراد می باشند ولیکن تحت شرایط خاص طبق قانون وکالت ، افراد با داشتن معلومات حقوقی کافی  بدون نیازبه داشتن  پروانه وکالت به صورت موقت ، می توانند با ثبت درخواست از کانون وکلای دادگستری در صورت تایید مدارک ومستندات آنها توسط کانون ، برای اقربای سببی  یا نسبی خود تا درجه دوم از طبقه سوم ؛ تا سه نوبت در سال، موفق به اخذ جواز وکالت اتفاقی شوند. لازم به ذکر است برای برای هر وکالت اتفاقی باید درخواست جداگانه ای داده شود.

    وکالت بلاعزل چیست؟

    موکل می تواند هر وقت که بخواد وکیل را عزل نماید مگر اینکه وکالت وکیل یا عدم عزل او ضمن عقد لازمی شرط شده باشد . علاوه بر عزل وکیل توسط  موکل  وکالت به استعفای وکیل و همچنین به موت یا به جنون وکیل یا موکل مرتفع می شود.

    در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در کرج می توانیدبا کلیک روی آیکون آبی رنگ انتهای صفحه وبسایت مستقیماً به وکیل پایه یک دادگستری متصل شوید.استفاده از خدمات مشاوره ای دفتر وکالت میرشاه رایگان نیست.ما شما را از مزایای یک مشاوره حقوقی واقعی برخوردار خواهیم ساخت.

    وکیل خوب در کرج (دفتر وکالت میرشاه)

    وکیل خوب در کرج (دفتر وکالت میرشاه)اگر در جستجوی وکیل خوب در کرج هستید مطالعه این بخش می تواند به شما کمک شایانی نماید.قبل از اینکه در جستجوی وکیل خوب در کرج برآید نخست باید دید چه نیازی باعث شده است تا وکیل خوب در کرج را جستجو کنید؟موضوع پرونده ای که می خواهید به وکیل خوب در کرج بسپارید چیست؟ به دلیل گستردگی موضوعات حقوقی وکلای ممکن است در یک یا چند موضوع یا حوزه متمرکز شوند هرچند که وکیل پایه یک دادگستری صلاحیت ورود به کلیه موضوعات حقوقی را دارد.

    ممکن است وکیلی که در موضوعات خانواده تبحر داشته باشد در موضوعات ملکی و ثبتی تبحر چندانی نداشته باشد یا وکیل بانکی در موضوعات کیفری متبحر نباشد.حوزه های وکالت مانند پزشکی یا مهندسی تفکیک نشده است،البته این نقص است و کانون های وکلای دادگستری پی به این نقص برده و طرح هایی نیز در دست اجرا دارند مانند وکالت تخصصی. اما تا آن زمان چه باید کرد؟پیشنهاد ما مراجعه به دفتری است که با چندین وکیل پایه یک دادگستری با تخصص های مختلف همکاری دارد.اما در اینجا مشکل دیگری بروز می نماید و آن هم این است که مراجعه کننده ممکن است در دام موسسات حقوقی غیر مجازی که زیر نظر وکلای دادگستری اداره نمی شوند بیافتد.

    بنابراین ضروری است به محض مراجعه به دفتر حقوقی یا موسسه حقوقی در این زمینه کسب اطلاع حاصل نمایید، پس از اینکه مطمئن شدید موسسه به صورت قانونی و زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای البرز فعالیت می نماید موضوع و مشکل خود را با ایشان در میان بگذارید تا یک وکیل خوب در کرج که در زمینه پرونده شما از کارآزموده و متبحر است به شما معرفی نماید.برای اینکه از تجربه و تبحر وکیل نیز مطمئن شوید می توانید رزومه وی را در زمینه مورد نظر جویا شوید.فاکتورهایی که می تواند معرف وکیل خوب در کرج باشد عبارتند از:

    • عضویت در کانون وکلای دادگستری البرز(شهر کرج)
    • دانشگاه محل تحصیل
    • تحصیلات تکمیلی مرتبط با موضوع پرونده
    • رتبه و پایه وکیل
    • سوابق علمی ،تالیفات و تحقیقات وکیل

    سایر فاکتورها عمومی مانند صداقت،پیگیری،حق الوکاله منصفانه و غیره هم مفروض است.بنابراین اینگونه نیست که با یک جستجوی ساده در اینترنت یا یک پرس و جوی سطحی از دوستان و آشنایان بتوانید وکیل خوب در کرج را شناسایی کنید. در اینجا لازم است متذکر شویم عموماً وکلای پایه یک دادگستری کانون های وکلا خصوصاً همکاران وکیل ما در شهر کرج در زمره بهترین ها هستند و صلاحیت علمی ایشان قبلاً سنجیده شده است.الباقی مربوط به یافتن وکیلی است در در زمینه مورد نظر شما متبحر و متخصص باشد.در این خصوص دفتر وکالت میرشاه از هیچ کمکی به همشهریان محترم و هم استانی های عزیز البرزی خویش دریغ نمی ورزد.

    معروف ترین وکیل کرج کیست؟

    معروف ترین وکیل کرجمعروف بودن وکیل در کرج چه کمکی به شما می کند؟ آیا معروف بودن وکیل ملازمه با خوب بودن وکیل دارد؟ چگونه یک وکیل به شهرت و معروفیت دست میابد؟در پاسخ به سئوال نخست باید بگوییم چه بسا وکلای گمنام و فروتن و بی ادعا در نهایت صداقت همواره در حال ارائه بهترین خدمات حقوقی به هم وطنان عزیزمان چه اعم از داخلی و خارجی باشند اما کسی از حضور آنها مطلع نباشد و حتی از خدمات آنها سپاس و قدر دانی به عمل نیاید. بنابراین جستجوی معروف ترین وکیل کرج نمی تواند کمک چندانی به شما نماید.چه بسا وکلای معروف تر حق الوکاله های بیشتری مطالبه  نمایند.

    البته اگر این معروفیت به دلیل ارائه خدمات حقوقی مناسب تر و بهتر به موکلین باشد قطعاً چنین وکیلی استحقاق دریافت حق الوکاله بالا  دارد.از سوی دیگر هرچه معروفیت وکیل بیشتر باشد تعداد موکلین بیشتری خواهد داشت بنابراین وکلای معروف و بنام در قبول پرونده حساسیت ها و ملاحظات خود را دارند و از قبول هر پرونده با هر موضوعی پرهیز دارند چرا که ممکن است موضوع پرونده در راستای تخصص ایشان نباشد و یا اینکه بنا بر مصلحت پرونده ای را پذیرش ننمایند. پاسخ به سئوال دوم در پاسخ پرسش نخست مستتر بود، ما معتقدیم تنها کسانی که صلاحیت اظهار نظر در خصوص خوب بودن وکیل و پزشک و هر خدمت دهنده دیگری را دارند، خدمت گیرندگان محترم هستند.

    اما در خصوص وکلا باید به این نکته نیز توجه داشت که یک وکیل هر مقدار که قوی و مسلط  باشد ممکن است در نهایت مغلوب ادله و مستندات طرف مقابل یا نظر حقوقی دادگاه شود و این طبیعت کار وکالت است.البته هیچ گاه منکر هوش و ذکاوت و مانورهای وکلای مجرب در زمینه همراه ساختن و متقاعد کردن دادگاه و تبیین و تشریح حقانیت مواضع موکل نیست.اینکه چگونه یک وکیل به معرفیت و شهرت دست میابد به فاکتورها و عوامل بسیاری مربوط است ولی هیچ یک به اندازه حسن نظر موکلین اهمیت ندارد.در این زمینه می توانید به مقاله با موضوع فنون دفاع در دادگاه مراجعه فرمایید.در هر حال وکلای بنام و معرف کرج مفتخر خواهند بود اگر دستیابی ونائل شدن به  معروف ترین وکیل کرج به واسطه خدمت رسانی به همشهریان عزیز کرجی و هم وطنان محترم و هم نوعان باشد.از این رو مایلیم این پرسش را که معروف ترین وکیل کرج کیست را به موکلین محترم وانهیم.

    شماره تلفن وکیل خوب در کرج

    وکلا نقش مهمی در حل مسائل حقوقی و قانونی دارند. در شهر کرج، افراد بسیاری در جستجوی شماره تلفن وکیل خوب در کرج هستند تا در پرونده‌ها و مسائل قانونی خود بتوانند از او راهنمایی و مشاوره بگیرند. دسترسی به شماره تلفن وکیل خوب در کرج، می تواند هنگام روبرو شدن با مسائل حقوقی اضطراری کمک شایانی نماید. اما پیدا کردن وکیلی که به طور کامل به نیازها و خواسته‌های شما پاسخ دهد، می تواند یک امر زمان‌بر و دشوار باشد. در ادامه این مقاله به بررسی راهنمایی‌هایی برای پیدا کردن شماره تلفن وکیل خوب در کرج خواهیم پرداخت.

    معرفی وکیل و اهمیت او در احقاق حقوق

    وکیل، فردی حرفه‌ای و متخصص در حقوق و قانون است. وکیل تحصیلات و آموزش‌های لازم را طی کرده‌ است و توانایی‌ کافی برای  راهنمایی و مشاوره در مسائل حقوقی را دارد. اهمیت وکیل در جامعه مدرن امروز بسیار زیاد است، زیرا وکیل خوب به شما کمک می‌کند تا  از حقوق و منافع خود به درستی دفاع کنید و از اینکه در معرض سوء استفاده قرار بگیرید جلوگیری می نماید.

    نیازها و خواسته‌های شما

    پیش از شروع جستجوی شماره تلفن وکیل خوب در کرج، مهم است که نیازها و خواسته‌های خود را مشخص کنید. به دقت تعیین کنید که در چه حوزه‌ای نیاز به راهنمایی و کمک حقوقی دارید. آیا نیاز به وکیل خانواده دارید؟ یا شاید وکیل ملکی یا وکیل تجارت؟ با مشخص کردن نیازهای خود، می‌توانید جستجوی خود را بهتر هدایت کنید و به وکیل مناسب برای خود دست پیدا کنید.

    یافتن شماره تلفن وکیل خوب در کرج

    برای پیدا کردن شماره تلفن وکیل خوب در کرج، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. در ادامه به برخی از روش‌های معمول جستجوی شماره تلفن وکیل خوب در کرج اشاره می‌کنیم:

    ضمن تماس با شماره 09306091148 دفتر وکالت میرشاه  می توانید وقت مناسب جهت مشاوره و ملاقات با وکیل سید احمد میرشاه محمد دریافت نمایید و در یک محیط آرام و مناسب مشکلات و مسائل حقوقی خود را مطرح و راهکار مناسب دریافت نمایید.

    مراجعه به کانون های وکلای دادگستری

    می‌توانید با مراجعه به کانون وکلای دادگستری در کرج، از آن‌ها راهنمایی بخواهید. کانون های وکلای دادگستری معمولاً اطلاعاتی درباره وکلا و خدمات آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

    استفاده از اینترنت

    اینترنت یک منبع بسیار قدرتمند برای جستجوی شماره تلفن وکیل خوب در کرج است. می‌توانید با استفاده از موتورهای جستجو، وبسایت‌های حقوقی را بررسی کنید. همچنین، می‌توانید از نظرات کاربران و امتیازدهی‌ها برای ارزیابی وکلا استفاده کنید و بدین ترتیب به شماره  تلفن بهترین وکیل کرج دسترسی پیدا کنید. منتها باید دقت نمایید در دام موسسات حقوقی که زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری اداره نمی شوند و به صورت غیر مجاز فعالیت می نمایند گرفتار نشوید.

    تجربه‌های دیگران

    اطلاعات و تجربیات دیگران می‌تواند به شما در انتخاب و پیدا کردن شماره تلفن  بهترین وکیل در کرج کمک کند. می‌توانید از نظرات مراجعین و موکلین قبلی وکیل مورد نظر استفاده کنید و نظرات و تجربیاتشان را درباره خدمات وکیل بشنوید. همچنین، با دوستان و آشنایان خود نیز در این مورد مشورت کنید.

    بررسی و انتخاب وکیل

    پس از جستجوی شماره تلفن وکیل خوب کرج، ممکن است با تعداد زیادی از گزینه‌ها مواجه شوید. در این مرحله، مهم است که وکلای مختلف را بررسی کرده و با استناد به معیارهایی مانند تجربه، میزان تحصیلات، تخصص، نظرات مراجعین و موکلین، میزان حق الوکاله، یک وکیل را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید از دیدارهای اولیه با وکلا برای بررسی امکان همکاری و تطابق شخصیتی استفاده کنید.

    ارتباط با وکیل

    بعد از یافتن شماره تلفن وکیل خوب در کرج، و انتخاب وکیل مهم است که ارتباط خوبی با او برقرار کنید. ارتباط مؤثر با وکیل شامل تبادل اطلاعات دقیق درباره پرونده، پرسیدن سؤال‌ها و درخواست مشاوره و راهنمایی است. اطمینان حاصل کنید که او به درستی مسئله شما را درک نموده و در آن حوزه از تخصص و تبحر کافی برخوردار است و برای حل آن تلاش خواهد کرد.

    خدمات حقوقی وکیل خوب در کرج

    وکلا می‌توانند خدمات حقوقی متنوعی ارائه دهند. برخی از خدماتی که یک وکیل خوب در کرج می تواند ارائه دهد عبارتند از:

    • مشاوره حقوقی در زمینه‌های مختلف
    • نگارش قراردادها و سند‌های قانونی
    • نمایندگی در دادگاه‌ها و ارائه دفاع حقوقی
    • حل و فصل اختلافات قراردادی و خانوادگی

    پرسش‌های متداول

    در ادامه پاسخ به چند پرسش متداول در مورد پیدا کردن  شماره تلفن وکیل خوب در کرج را می‌دهیم:

    چگونه شماره تلفن وکیل خوب را در کرج پیدا کنیم؟

    برای پیدا کردن شماره تلفن وکیل خوب در کرج، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند مراجعه به کانون وکلای دادگستری و استفاده از اینترنت استفاده کنید. همچنین، تجربیات دیگران و نظرات موکلین قبلی نیز می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.

    چگونه وکیل مناسبی را انتخاب کنیم؟

    برای انتخاب وکیل مناسب، مهم است که وکلای مختلف را مورد بررسی قرار داده و با توجه به معیارهایی مانند تجربه، تخصص و نظرات موکلین، یک وکیل را انتخاب کنید. همچنین، دیدارهای اولیه با وکلا می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

    چگونه با وکیل ارتباط برقرار کنم؟

    برای برقراری ارتباط موثر با وکیل، مهم است با توجه تبادل اطلاعات دقیق، پرسیدن سؤال‌ها و درخواست راهنمایی، اطمینان حاصل کنید که وکیل به درستی مسئله شما را درک می‌کند و برای حل آن تلاش خواهد کرد.

    آیا همیشه نیاز به وکیل دارم؟

    با توجه به پیچیدگی مسائل حقوقی مسلماً حضور یک وکیل خوب در پیشبرد اهداف حقوقی شما بسیار مؤثر است. حضور وکیل بستگی به مسئله و موضوعی که با آن مواجه هستید قطعا مفید خواهد بود. در مواردحقوقی ای مانند قراردادها، امور خانوادگی، خسارتها و امور ملکی و غیره، مشاوره با وکیل ضروری  است.

    چگونه حق الوکاله وکیل تعیین می شود؟

    حق الوکاله وکیل بستگی به موضوع و خدمات ارائه شده توسط، سابقه وکالت، حسن شهرت وکیل، تجربه و تخصص وکیل دارد. همواره پیش از سپردن پرونده به یک وکیل، درباره هزینه‌ها صحبت کنید و توافقی را برای هزینه‌ها بگذارید.

    چگونه می‌توانم وکیل خوب را تشخیص دهم؟

    برای تشخیص وکیل خوب، به مواردی مانند تجربه، تخصص، نظرات موکلین قبلی و کیفیت خدمات توجه کنید. همچنین، دیدارهای اولیه با وکلا می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

    آیا باید وکیلی را انتخاب کنم که تخصص در حوزه خاصی دارد؟

    توصیه می شود ، وکیلی را که تخصص تجربه کافی در حوزه مرتبط با مسئله حقوقی شما را دارد، انتخاب کنید. تخصص وکیل در حوزه مورد نیاز شما می‌تواند به حل مسئله شما کمک شایانی کند.

    آیا می‌توانم به یک وکیل خارج از کرج مراجعه کنم؟

    بله، می‌توانید به وکیلی خارج از کرج مراجعه کنید، اما باید مطمئن شوید که وکیل انتخابی توانایی  انجام وکالت در منطقه مربوطه را دارد. از بافت شهر و قوانین و مقررات، روند قضایی مربوط به آن منطقه به خوبی اطلاع دارد.

    کلام آخر؛ شماره تلفن وکیل خوب در کرج

    در این مقاله، به بررسی راه های پیدا کردن  شماره تلفن وکیل خوب در کرج پرداختیم. امیدواریم که این راهنما به شما کمک کند تا وکیل خوب و مناسبی را در کرج پیدا کنید. خوشبختانه وکلای بسیار خوبی که برخی از ایشان از مفاخر حقوق ایران و فارغ التحصیل بهترین دانشکده های حقوق داخل و خارج هستند در شهر کرج فعالیت می نمایند و عضو کانون وکلای دادگستری استان البرز هستند. از این جهت کمبود و کاستی در بسیاری از بخش های تخصصی وکالت در کرج و استان البرز دیده نمی شود. تنها یافتن این بزرگان و بهره مندی از دانش و تجربه ایشان ممکن است نزد عموم شناخته شده نباشد. و نکته دیگر که مایلم به عنوان کلام آخر بیان نمایم این است؛ نظام حقوقی ایران یکی از پیچیده ترین نظام های حقوقی در جهان است. تاثیر بیش از هزار سال فقه امامیه، عرف و سنن رایج، حقوق اروپایی و دکترین حقوقی در حقوق داخلی نظام منحصر به فردی پدید آورده است که تسلط و اشراف بر ابعاد آن نیازمند سالها تجربه و ممارست است.

    سوالات متداول

    1. چطور می‌توانم وکیل حقوقی مناسب را در کرج پیدا کنم؟

    برای پیدا کردن وکیل حقوقی مناسب در کرج، می‌توانید از دایرکتوری‌های محلی و منابع اینترنتی استفاده کنید و با چند وکیل مشورت کنید تا وکیلی با تخصص و تجربه مناسب را انتخاب کنید. که البته ما به شما یکی از بهترین وکیل کرج یعنی احمد میرشاه را به شما معرفی کرده ایم.

    2. چگونه می‌توانم مطمئن شوم که وکیل انتخابی بهترین راه‌حل‌های حقوقی را ارائه می‌دهد؟

    برای مطمئن شدن از کیفیت وکیل انتخابی، می‌توانید نظرات و بازخوردهای کاربران قبلی را در مورد او مطالعه کنید و با وکیل کرج انتخاب شده مشاوره حضوری داشته باشید.

    3. آیا هزینه‌های وکیل در کرج متفاوت است؟

    بله، هزینه‌های وکلای حقوقی در کرج ممکن است متفاوت باشند. هزینه‌ها بسته به تخصص و تجربه وکیل و نوع مسئله حقوقی ممکن است متغیر باشند.

    4. آیا وکیل حقوقی می‌تواند در تمام زمینه‌های حقوقی کمک کند؟

    وکیل حقوقی معمولاً در تخصص‌های مختلف حقوقی فعالیت می‌کند. اما مهم است که وکیل انتخابی تخصص لازم در زمینه‌ای که مشکل شما قرار دارد داشته باشد.

    5. آیا توافق کتبی با وکیل ضروری است؟

    بله، توافق کتبی با وکیل ضروری است. این توافق نقش مهمی در جلوگیری از ابهامات و مشکلات آینده دارد و اطمینان حاصل می‌کند که شما و وکیل انتخابی در یک خط مشترک هستند.

    تهیه و تنظیم: دفتر وکالت میرشاه

    4.8/5 - (28 امتیاز)

    ‫26 دیدگاه ها

    1. سلام
      من در اتریش زندگی میکنم . چه جوری میتونم به وکیل در ایران وکالت بدم
      آیا میتونم از طریق سفارت در سامانه ثبت نام کنم یا اینکه حتما باید بیام ایران؟ممنون میشم اگه به سئوالم جواب بدید.شما می تونید بیاید اتریش؟

      1. سلام وقت بخیر تا این تاریخ 1401/06/07 که این پاسخ داده شده متاسفانه ثبت نام در سامانه ثنا برای ایرانیان در خارج از کشور قابل انجام نیست.مراجعین زیادی با ما تماس می گیرند و مشکل مشابه ای را مطرح می کنند .حتی به سفارتخانه های ایران هم مراجعه کردند ولی اقدامی صورت نگرفته است. امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل با هماهنگی قوه قضائیه و وزارت خارجه حل شود. درحال حاضر باید از طرق دیگری اقدام کنید.در صورت تمایل با دفتر تماس بفرمایید راهنمایی های لازم ارائه خواهد شد.پیروز باشید

        1. سلام اقای میرشاه عزیز بنده برای ازمون میخونم میخواستم ازتون راهنمایی بخوام ممنون میشم کمکم کنید

          1. سلام
            بسیار عالی،با تصویب قانون تسهیل قبول شدن در آزمون کانون به مراتب آسان تر از قبل شده اما همچنان رقابتی است.شما می تونید با دفتر تماس بفرمایید راهنمایی ها ی لازم ارائه خواهد شد.

            1. سلام خیلی ممنونتم آقای میرشاه ملکمو بهم برگردوندی خدا بهت برکت بده درود به شرفت

    2. سلام وقتتون بخیر، بنده آدرس دادگله کرج رو چطور میتونیم پیدا کنم، بنده کرج نیستم دارم از شهر سیستان به سمت کرج میام و آدرس رو بلد نیستم، ببخشید اینجا سوال پرسیدم. ممنون میشم راهنماییم کنید. باتشکر

      1. جناب علیرضایی سلام و عرض ادب.
        ممنونیم که از سایت ما دیدن کرده اید، بله حتما.
        به لینک زیر برید و آدرس و شماره تلفن دادگاه و دادگستری کرج در اختیار شما گذاشته شده است.
        آدرس دادگاه کرج

    3. سلام آقای میرشاه وقتتون بخیر باشه، بنده خیلی تعریف شمارو شنیدم، کار طلاق دختر خالمو انجام دادید واقعا خیلی تعریفتونو میکرد.
      آقای میرشاه عزیز بنده توی یک پرونده ملکی دال کردان به مشکل خوردیم و میخوایم زحمتشو بدیم به شما.
      چطور میتونم باهاتون یک قرار ملاقات داشته باشم؟
      باتشکر
      آرش رشیدی هستم

      1. درود برشما.
        باعث افتخار ما است که تونستیم کمکی کرده باشیم.
        جناب لطف کنید با یکی از شماره های تماس در وب سایت تماس بگیرید. بنده در خدمت شما هستم.

    4. باسلام و احترام آقای میرشاه عزیز وقت بخیر.
      یک سوال داشتم خدمت شما ممنون میشم راهنماییم کنید.
      باتشکر.
      من سازنده یک مجتمع چند طبقه هستم و تمام واحدها را در سال 1389 پیش فروش کردم و دچار بحران تورمی وحشتناک شدم تا اینکه در قراردادهای پیش فروش فاکتور، تعدیل یا نرخ روز لحاظ نشد. آیا می تونم عامل تعدیل را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنم؟

      1. درود برشما جناب رستا عزیز.
        متاسفانه باید بگم، چون در قرارداد فی مابین ذکر نکردید خیر امکانش نیست.

    5. عرض ادب و احترام، عذر میخوام اینجا سوالم رو میپرسم خیلی مهم است، ممنون میشم بهم پاسخ بدید.
      اگر یک نفر ملکی مشاع یا مشترک را خریداری کند چه کاری باید انجام بدیم؟
      باتشکر از شما آقای میرشاه عزیز

      1. درود برشما آقای رستمی.
        مالکیت مشاع به ملکی اطلاق می شود که بیش از یک مالک داشته باشد و در واقع شریک داشته باشد و این شرکا ذره ذره در ملک سهم دارند و هیچکس نمی تواند ادعا کند که آن قسمت متعلق به خود او و آن قسمت متعلق به دیگری است مگر در لحظه. تقسیم،
        زیرا در همان قسمتی که او تصرف کرده است، سهم شریک دیگر همچنان در آن است.
        بنابراین با ابن مقدمه باید گفت که در معامله مالکیت مشترک مانند اموال موروثی، همه مالکان باید این انتقال را امضا کنند یا یکی از آنها از طرف دیگران این کار را انجام دهد.
        اگر یکی از آنها از امضای خود امتناع کند، معامله به سهم او تعلق نمی گیرد.

    6. سلام و عرض ادب یک سوال خدمتتون داشتم؟
      اگر زن در حال دریافت اقساط مهریه باشد مرد میتواند او را طلاق دهد؟
      ممنون میشم پاسخ بدید آقای میرشاه.
      باتشکر.

      1. سلام و عرض ادب.
        پاسخ:
        بله، برای طلاق مرد از زن، نیازی به پرداخت کامل مهریه نیست، اما اگر تکلیف پرداخت حقوق زن نیز مشخص شود، مرد می تواند زن را طلاق دهد.

    7. سلام وقت بخیر.
      خواستم بپرسم بنده میخوام از همسرم به صورت توافقی جدا بشیم، و چطور میتونم با آقای میرشاه تماس مستقیم داشته باشم که ایشون زحمت این کاررو بکشن، باتشکر قیاسوند هستم.

    8. سلام آقای میرشاه وققتون بخیر، خواستم اینجا یک تشکری کرده باشم.
      شما تونستید در عرض 2 ماه ملکمو بهم برگردونید.
      خدا خیرتون بده، وکیل مثل شما من ندیدم

    9. سلام و عرض ادب خسته نباشید، یکسوال داشتم.
      اگر مردی به حساب همسرش پول واریز کرده باشد می توان گفت برای مهریه بوده است؟

      باتشکر

      1. باسلام.
        از آنجایی که مرد مهریه را به زنش بدهکار است، ادعای او مبنی بر اینکه آنچه به حساب زوجه واریز کرده، بابت مهریه بوده، پذیرفته می شود.

    10. خسته نباشید آقای میرشاه، یک سوال داشتم، ممنون میشم خود شما پاسخ بنده رو بدید! باتشکر

      از یک نفر شکایت کردم که با قید وثیقه سند شخصی خودش آزاد شد. اگه در دادگاه با وجود محکومیت، خسارت را به من نپردازد، آیا میشه از ضمانتی که به دادگاه گذاشته از اون طریق جبران خسارت کنم؟!

      ممنون

      1. بله امکانش هست؛ در صورتی که طبق حکم به پرداخت دیه به شما محکوم شود، در صورت امتناع از پرداخت، این سند ضمانت نامه ضبط می شود و پس از فروش ملک در مزایده، خسارت شما پرداخت می شود.

    11. سلام وقتتون بخیر، بنده میرزایی هستم، یک مشکل ملکی برام پیش آمده بود، ممنون میشم یک وقت برام بزارید.

      باتشکر

      1. درود برشما، در همین صفحه با یکی از شماره های تماس دفتر تماس بگیرید و یک نوبت رزرو کنید، در خدمت شما هستیم

    12. سلام خدمت وکیل محترم
      من 26 سال پیش از کشور خارج شدم. چند ماه پیش به ایران برگشتم ملکی در منطقه شهریار داشتم برای فروش اقدام کردم قولنامه کردیم بیعانه هم گرفتم کپی سند و مدارک رو تحویل دفترخونه دادم جواب استعلام ثبت آمد که ملک به نام من نیست. پیگیری کردم دیدم از دادگاه حکم گرفتن و سند رو به نام اون شخص انتقال دادند در صورتیکه من نه ملک رو فروخته بودم نه به کسی واگذار کرده بودم الان برای ابطال سند اون شخص چکار باید کنم؟ ممنون میشم راهنمای کنید و اینکه شماچنین پرونده ای رو قبول می کنید؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    تماس با وکیل⚖️