وکیل

معرفی بهترین دفتر وکالت در کرج در سال {1403}

تاسیس دفتر وکالت در کرجمعرفی بهترین دفتر وکالت در کرج،معروف ترین دفتر وکالت در کرج … جستجو کننده خدمات حقوقی در کرج همواره سعی در شناسایی یک دفتر وکالت خوب در کرج دارد. حق دریافت کننده هر نوع خدمتی است که نیاز خود را منطبق با آخرین استانداردهای بین المللی مرتفع سازد. دفتر وکالت میرشاه با درک این نیاز و شناختی که از انواع نیازهای حقوقی در کرج و استان البرز دارد، تمام مساعی خود را معطوف ارائه بهترین خدمات حقوقی منطبق با آخرین استانداردهایی ملی و بین المللی نموده است. در این مقاله ابتدا شما را با نحوه تأسیس دفتر وکالت در کرج آشنا خواهیم ساخت سپس  ویژگی های بهترین دفتر حقوقی در کرج را براساس قوانین و مقررات موجود برخواهیم شمرد.

باید متذکر شد؛تنها وکلای پایه یک دادگستری حائز امتیاز بالا می توانند با اخذ مجوز از کانون وکلای دادگستری البرز در شهر کرج که مرکز استان صنعتی و اقتصادی البرز است ، مبادرت به تأسیس دفتر نمایند . در سال های گذشته با اهمال و سهل انگاری های صورت گرفته افراد فاقد صلاحیت لازم اقدام به تأسیس موسسات حقوقی نموده و ضمن تظاهر به امر وکالت مشکلات فراوانی برای مراجعین ایجاد نموده اند . خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از سوی کانون وکلای دادگستری البرز و حمایت و پشتیبانی مسئولین قضایی استان جلوی تأسیس دفاتر حقوقی یا موسسات حقوقی غیر مجاز جدید گرفته شد.

ضرورت دارد دفاتر و موسسات حقوقی غیر مجاز که در سال های گذشته تاسیس شده اند شناسایی و ساماندهی شده و این دفاتر را ملزم نمایند تا زیر نظر وکلای خوشنام دادگستری فعالیت نمایند. در ادامه مطلب شرایط و نحوه تأسیس بهترین دفتر وکالت در کرج را برشمرده  و توضیحات لازم را ارائه خواهیم داد.

مطلب مرتبط: آموزشگاه حقوقی در کرج

 دفتر وکالت در کرج و عضویت در کانون وکلای دادگستری البرز

کانون وکلای دادگستری یکی از قدیمی ترین نهادهای مدنی و صنفی کشور است که سابقه یک صد ساله دارد و دارای شخصیت حقوقی مستقل است که مقر آن درمرکز هر استان واقع است . ارکان کانون وکلای دادگستری هر استان عبارتند از:

  • هیأت عمومی
  • هیأت مدیره
  • دادسرا و دادگاه انتظامی وکلا

کانون وکلای دادگستری البرز در سال 1390 از کانون وکلای مرکز استقلال یافت و به صورت مستقل شروع به فعالیت نمود . این کانون دارای 1800 عضو است  که در کلیه شهرهای استان البرز فعالیت می نمایند . حوزه های قضایی تحت پوشش کانون وکلای دادگستری البرز عبارتند از : کرج – فردیس – اشتهارد – نظرآباد – هشتگرد و طالقان.

اعم وظایف کانون وکلای دادگستری البرز عبارتند از:

  • صدور پروانه کارآموزی و وکالت
  • تمدید پروانه کار آموزان  و وکلا
  • اداره امور راجع به وکالت دادگستری و نظارت بر اعمال وکلا و کارآموزان
  • رسیدگی به تخلفات
  • معاضدت قضایی
  • فراهم آوردن وسایل پیشرفت علمی و عملی وکلا

این کانون یکی از پیشروترین کانون های وکلای دادگستری کشور است . عضویت در کانون وکلای دادگستری البرز افتخاری است برای هر وکیل دادگستری . برای عضویت در کانون وکلای دادگستری لازم است داوطلب در آزمون کارآموزی وکالت دادگستری که در حال حاضر سالی یک بار برگزار می شود،  شرکت کند و امتیاز لازم را کسب نماید. تا سال 1400 ظرفیت هر کانون توسط یک گروه سه نفره ، متشکل از مقامات قضایی استان و یک نفر از کانون وکلای دادگستری تعیین می شد .

از این سال به بعدترز داوطلبان معیار پذیرش قرار گرفت. با تصویب قانون تسهیل بیم آن می رود افرادی با سطح نازل علمی بتوانند در این آزمون پذیرفته شوند. امید است کانون های وکلای دادگستری و در رأس آنها کانون وکلای دادگستری البرز با اتخاذ تدابیر لازم از جمله سخت گیری در آزمون های اختبار از ورود افراد فاقد صلاحیت  و برتن نمودن کسوت وکالت توسط ایشان و تضیع حقوق عامه جلوگیری نمایند. پس از قبولی در این آزمون برای فرد قبول شده پروانه کارآموزی صادر می شود، کارآموز باید به مدت 18 ماه طی دوره نماید.

در انتهای دوره از کارآموز آزمون اختبار به عمل می آید.در قانون اخیر التصویب تغییراتی در آزمون اختبار ایجاد شده است . استفاده از این فرصت قانونی برای احراز صلاحیت علمی پذیرفته شدگان با بضاعت علمی پایین برای کانون های وکلای دادگستری مغتنم است.برطرف نمودن کاستی های علمی پذیرفته شدگان قانون تسهیل باری مضاعفی است بر دوش نهاد وکالت و قضات فرهیخته محاکم دادگستری.به هر روی؛ کارآموز پس از طی دوره کارآموزی در آزمون نهایی اختبار شرکت نموده و چنانچه امتیاز لازم را کسب نماید ، پس از تحلیف به کسوت شریف وکیل پایه یک دادگستری نائل می گردد.

تاسیس دفتر وکالت در شهر کرج توسط اشخاص غیر مجاز

تنها وکلای پایه یک دادگستری مجاز به تأسیس دفتر وکالت می باشند و هرنوع اقدام به تاسیس دفتر توسط افراد غیر وکیل از مصادیق جرم تظاهر به امر وکالت موجب پیگرد قضایی است.از  میان وکلای محترم دادگستری  تنها وکلای دادگستری دارای پروانه تأسیس دفتر در شهر کرج می توانند در این شهر مبادرت به بازگشایی دفتر نمایند. روش مرسوم و طریق معمول اینگونه است که دارندگان رتبه های برتر آزمون کارآموزی وکالت و آزمون نهایی اختبار مجاز به تأسیس دفتر در شهر کرج می باشند .

متأسفانه تعداد زیادی از وکلای محترم دادگستری علی رغم استفاده ازسهمیه شهرهای کم برخوردار به طور غیرقانونی مبادرت به تأسیس دفتر در شهرهای بزرگ از جمله تهران و کرج نموده اند. برکانون های وکلا دادگستری فرضی است به عنوان یک نهاد مستقل حقوقی و قانونی با نظارت بیشتر بر این امور از بروز چنین تخلفاتی جلوگیری نماید.

وکیل سید احمد میرشاه محمد کارشناس ارشد حقوق اقتصادی از دانشگاه سطح یک شهید بهشتی،متخصص جرایم اقتصادی، جرایم مالی و وکیل متخصص امور ملکی در کرج، حائز رتبه نخست اختبار کانون وکلای دادگستری البرز است و به نحو کاملاً قانونی در شهر کرج مرکز استان البرز مبادرت به تاسیس دفتر نموده است. دفتر وکالت میرشاه  منطبق با قوانین جاری و استاندارهای ملی و بین المللی در حال ارائه خدمات حقوقی ارزنده به هم میهنان درون و برون کشور است.

نشانی دفتر وکالت میرشاه : کرج،عظیمیه ، میدان مهران ، برج ماندگار ، طبقه 7 ، واحد703

اجازه تأسیس دفتر وکالت در مراکز استان ها یکی از فاکتورهایی است که می تواند بیانگر صلاحیت علمی هر وکیل باشد. در این میان پروانه تأسیس دفتر وکالت در مرکز استان البرز از اهمیت و اعتبار ویژه ای برخوردار است و موجب تشخص هر وکیلی است. تنها وکلای واجد صلاحیت علمی بالا می توتنند به این افتخار نائل شوند.

معرفی بهترین دفتر وکالت در کرج و ویژگی های دفتر وکالت خوب در کرج

معرفی بهترین دفتر وکالت در کرج و ویژگی های دفتر وکالت خوب در کرجکلیه مراجعین به وکلا در کرج تمایل دارند از خدمات حقوقی بهترین وکلا و بهترین دفتر وکالت در کرج بهره مند شوند.این امر با افزایش پیچیدگی و اهمیت پرونده فزونی می یابد.از این رو جستجوکنندگان خدمات حقوقی، به طرق مختلف در پی یافتن بهترین دفتر وکالت در کرج هستند . یکی از این طرق ، بررسی سوابق علمی و تخصصی وکیل و سنجش اعتبار و جایگاه دفتر وکالت وکیل است . همانگونه که توضیح داده شد اجازه  تأسیس دفتر وکالت در شهر کرج یکی از فاکنورهای اساسی تشخیص اولیه احراز صلاحیت علمی وکیل است. در زیر برخی از ویژگی های بهترین دفتر وکالت در شهر کرج برشمرده شده است . جویندگان محترم می توانند براساس این فاکتورهای تصمیم بگیرند و از خدمات حقوقی بهترین دفتر وکالت در کرج بهره مند شوند.

  • دفتر وکالت حتما زیر نظر  وکیل پایه یک دادگستری دارای پروانه تأسیس درشهر کرج باشد.
  • دسترسی آسان از کلیه نقاط شهر.
  • امکانات و فضایی مناسب و کافی مانند پارکینگ به تعداد کافی ، سالن انتظار و محیط امن و اتاق های مستقل برای مشاوره و مذاکره و سالن کنفرانس و جلسات برای مذاکرات پر تعداد.
  • پرسنل اداری و دفتری آموزش دیده و با نزاکت و حرفه ای.
  • عموماً دفاتر وکلای مطرح از حضور چندین وکیل منخصص و زبده بهره می جویند.
  • تخصصی نمودن حوزه های وکالت.
  • قبول کلیه دعاوی و ارائه خدمت در همه زمینه های حقوقی.

در نهایت باید گفت دفتر وکالت وکیل اعتبار و منزلت خود را از وکیل می گیرد . دفتر به تنهایی واجد اعتبار خاصی نیست..دفتر وکالت مانند هرمکان دیگری است . از این رو مطالعه مقاله ویژگی های بهترین وکیل دادگستری در کرج که در همین وب سایت منتشر شده است می تواند شما را در یافتن بهترین وکیل در کرج یاری نماید.

معرفی دفتر وکالت میرشاه – دفتر وکالت در عظیمیه کرج

این دفتر وکالت در عظیمیه کرج واقع شده است و با رعایت کلیه موازین حرفه ای و اخلاقی و کلیه موارد فوق ،سعی نموده به عنوان بهترین دفتر وکالت در کرج دارای شأن و اعتبار گردد.این دفتر انطباق با آخرین استانداردهای ملی و بین المللی و ارائه بهترین خدمات حقوقی را سرلوحه و سرمشق خود قرارداده است. براساس نظر سنجی های به عمل آمده میزان رضایت مراجعین در نیمه اول سال 1402 از دفتر وکالت میرشاه بیش از 96 درصد بوده است. ما در ابتدای پذیرش پرونده احتمال موفقیت  را صادقانه با موکل در میان می گذاریم .

خوشبختانه مراجعین به دفتر وکالت میرشاه  عموما از اقشار فرهیخته و آگاه می باشند و هیچ گاه فریب موسسات حقوقی غیر قانونی که شعار اخذ رأی تضمینی در کوتاه ترین زمان را می دهند  نمی خورند. .شایسته یاد آوری است که رسیدگی در دادگاه ایران چند مرحله ای است و آیین دادرسی مدنی و ایین دادرسی کیفری دادگاه ی ایران متضمن احقاق حق است. لذا هر گونه شائبه اعمال نفوذ در پرونده در مراجع بالاتر قابل رسیدگی است .قضات عالی با درایت و تیزبینی متوجه ایرادات رسیدگی خواهند شد و نسبت به اصدار رأی شایسته اقدام می نمایند.  از این رو دفتر وکالت میرشاه ضمن همکاری با بهترین وکلای ایران با دفاع علمی و فنی منطبق با استاندارهای بالای حقوقی فارغ ازهر گونه شائبه  موثرترین دفاع را از موکلین خود به عمل می آورد.

ما براین باوریم که هر وکیل هر میزان که متخصص و متبحر باشد تنها می تواند در یک یا چند حوزه حقوقی حاذق شود، لذا با تخصصی نمودن حوزه وکالت در هر بخشی از متبحرترین و بهترین وکلای استان و کشور بهره می جوید. پاره ای از این پرونده ها نیاز به پیگیری  مراجعات مکرر دارند در این بخش نیز از وجود وکلای جوان و پر انرژی بهره مند است . وجود وکلای جوان در پرونده ها که زیر نظر استادان به نام و مطرح فعالیت می نمایند این امتیاز را دارد که پرونده همواره تحت نظر قرار گرفته و موکلین با پرداخت حق الوکاله منصفانه می توانند از امتیاز حضور وکلای به نام و سرشناس در پرونده خود بهره مند شوند. تقریبا موکلین دفتر وکالت میرشاه از امتیازات حضور  وکلای متعدد در پرونده خود استفاده می نمایند. این امر تنها یکی از ویژگی های دفتر وکالت میرشاه است.

دفتر و کالت در کرج و حضور وکیل خانم و وکیل آقا

دفتر وکالت میرشاه فارغ از نگاه جنسیتی مبادرت به پذیرش پرونده می نماید.گاهی به هر دلیل مانند پرونده های مرتبط به  بانوان، مراجعین تمایل دارند از حضور وکیل خانم بهره مند شوند.دفتر وکالت میرشاه این امکان را فراهم آورده است که وکیل خانم و یا وکیل آقا بنا به مصلحت مراجعین انتخاب و در پرونده همراهی کنند.حسب بررسی های به عمل آمده راندمان و میزان موفقیت وکیل مرد و وکیل زن دفتر وکالت میرشاه برابر بوده و از این نظر تفاوتی میان وکلای خانم و وکلای آقای همکار دفتر وکالت میرشاه وجود ندارد.دفتر وکالت میرشاه مفتخر به حضور وکیل بانوی مبرز و کارکشته در کنار وکلای آقا می باشد.

تخصصی بودن امور در بهترین دفتر وکالت کرج

حوزهای وکالت امروزه بسیار تخصصی تر گذشته شده اند . هر وکیل فارغ از سطح مهارت و صلاحیت علمی تنها در یک یا چند حوزه می تواند تبحر لازم را کسب نماید . ما با اعتقاد به این امر دعاوی گوناگون را دسته بندی نموده و در هر بخش از تخصص و مهارت بهترین وکلای آن حوزه بهره می بریم. علی رغم اینکه کلیه پرونده ها در دفتر وکالت میرشاه پذیرش می شوند ، این امر به معنای نگاه غیر تخصصی به حوزه های وکالت نیست . دپارتمانهای تخصصی و فوق تخصصی دفتر وکالت میرشاه عبارتند از :

  • جرایم مالی
  • جرایم اقتصادی
  • بورس و بازار سرمایه
  • رمز ارز
  • جرایم رایانه ای
  • باانکی و گمرکی
  • شرکتهای تجاری
  • قراردادهای انرژی
  • شرکت های چند ملیتی
  • انتقال فناوری
  • قرارداد لایسنس= قرارداد لیسانس
  • قرارداد فرانچایز= قرارداد فرانشیز
  • حمل و نقل
  • تجارت بین المللی
  • امور مربوط به ایرانیان خارج از کشور
  • قصور پزشکی
  • وکیل جرایم پزشکی در کرج
  • دخالت غیر مجاز در امور پزشکی
  • سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت
  • شهرداری و کمیسیون های مربوطه
  • وکیل دیوان عدالت اداری در کرج
  • اعمال ماده 477
  • اعاده دادرسی کیفری
  • اعاده دادرسی مدنی
  • اوقاف و اراضی و املاک موقوفه
  • تغییر کابری اراضی و باغات
  • منابع طبیعی
  • جرایم مربوط به مواد مخدر و مشروبات الکی
  • قاچاق کالا و ارز
  • جرایم سنگین
  • قتل
  • قصاص
  • سرقت حدی
  • اعدام
  • زنا و اعمال منافی عفت  مادون زنا
  • رجم و سنگسار
  • جعل ، کلاهبرداری و فروش مال غیر
  • جرایم امنیتی و جاسوسی
  • بیمه و تصادفات
  • امور حسبی ، تحریر ترکه ، گواهی انحصار وراثت ، توقیف ترکه ، ارث و وصیت
  •  خانواده ، طلاق ، مهریه ، نفقه ، حضانت
  • موجر و مستأجر
  • ثبت احوال
  • چک و سفته و اسناد تجاری و تصفیه و امور ورشکستگی
  • اراضی شهری ، اراضی و املاک
  • سازمان بازرسی کل کشور
  • مسئولیت مدنی
  • دیه
  • دعوای مالکیت
  • مالکیت فکری
  • جرایم خاص
  • حوزه های مرتبط با اختیارات دادستان

همانگونه که اشاره شد کلیه دعاوی در دفتر وکالت در کرج (میرشاه) به صورت تخصصی و فوق تخصصیدسته بندی و مورد پذیرش قرار می گیرند. موکلین محترم در هر بخش از مهارت و تخصص بهترین وکیل کرج بهره مند خواهند شد.موکلین و مراجعین دفتر وکالت میرشاه از مزایایی حضور وکلای متعدد خانم و آقا در پرونده برخوردار می شوند.

4.4/5 - (23 امتیاز)

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید، من سارا جیرانی هستم، در خصوص طلاق توافقی خواستم یک وکیل خانم استخدام کنم و کارامو انجام بده، چطور میتونم در مجموعه شما با یک وکیل خانم صحبت کنم و اگر اوکی بودیم قرارداد طلاقمو بدم که کاررو برامون انجام بدن خیلی ممنون

    1. باسلام و احترام سرکار خانم جیرانی، یک لینک پایین میزارم میتونید وارد صفحه بشید و شماره تلفن دفتر را بردارید و تماس بگیرید و یکی از بهترین وکیل های خانم در زمینه طلاق سرکار خانم فرشته شهبازی هستند.
      وکیل خانم در کرج

  2. این بحث ها ناشی از اینه که مخالفین طرح تسهیل خودشون وکلایی هستن که سطح علمی آنها اینقدر پایین که نگران آمار پرونده ها و آمار دولت باشن.برادر من اگر توان علمی خودت بالا باشه هزار نفر وکیل هم تو دفتر خودت کار کنن تو موکل خودتو داری.بعدم شما رزقت رو از خدا بخواه نشین دعا کن الهی بقیه نیان نون بخورن تا من بیشتر بخورم!واقعا باید به حال شما ها متاسف بود .
    و البته شنیدم آزمون ۴۰۲ آزمون مرگبار و غیر استاندارد بوده .این سر و صدایی که این آزمون راه انداخته اتفاقا مثلا وکلای ۴۰۲ رو بُلد میکنه چون منکه حقوقی نیستم شک ندارم سواد اونا از شما بیشتره 😂

    1. سلام
      متوجه فرمایش شما نشدیم. اگر شما حقوقی نیستید چطور متوجه سطح سواد حقوقی ها شده اید؟ از صدر تا ذیل اظهارات شما پر از تناقض هست. به آمار و ارقام مراجعه بفرمایید. موضوع ایجاد درآمد یا به تعبیر شما نون خوردن! نیست، موضوع حقوق مردمی است که نادانسته به وکلایی مراجعه می کنند که حتی نمره صفر هم نتوانستند در بعضی از دروس کسب کنند. برخی از بانیان طرح تسهیل هم به ضعف های این طرح اذعان کردند اینکه گروهی دفاع می کنند جای تامل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل⚖️