ملکیوکیل

معرفی وکیل ملکی در شهریار ⚖️ با +15 تجربه در سال 1403

در این مقاله مطالبی کاربردی در خصوص دعاوی ملکی در شهریار به قلم وکیل ملکی در شهریار با خوانندگان محترم به اشتراک گذارده می شود. شهریار یکی از شهرستان های استان تهران است که در غرب استان تهران و در نزدیکی شهر کرج واقع شده است. شهریار از نظر تاریخی و اجتماعی مشابهت های فراوانی با شهر کرج دارد. به طوری که هنوز عده ای از این شهر به عنوان شهریار کرج یاد می کنند. شهریار به دلیل وجود باغات و اراضی کشاورزی ریه تهران نامیده می شود و دارای آب و هوای مطبوع و نسبتاً خنک می باشد.

وکیل ملکی در شهریار این ویژگی سبب شده تا توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خصوص در این سالهای اخیر به دلیل نوسازی شهرک های بسیار و همچنین ویلا سازی به خود جلب نماید. شهر شهریار از شمال با استان البرز، از جنوب با رباط کریم و از شرق با ملارد همسایه است. شهر شهریار از دیر باز به دلیل وجود باغات و مراتع کشاورزی یکی از قطبهای اصلی تولید انواع میوه و محصولات کشاورزی محسوب می گردد.

وجود شهرک های صنعتی و کارگاه های تولیدی نیز مهاجران بسیاری را به این منطقه جذب نموده است. مسافت کم میان شهر شهریار با کرج سبب دسترسی آسان به این شهر شده است. این موضوع موجب سهولت دسترسی به وکلای متبحر و مبرز ملکی در کرج گردیده است، بدین جهت سعی بر آن داریم تا شما را با تیمی از وکلای به نام  ملکی آشنا نماییم.

دفتر وکالت میرشاه واقع در عظیمیه کرج با فاصله زمانی حدوداً نیم ساعت از شهریار آماده ارائه خدمات حقوقی به  شهروندان محترم ساکن در این شهر است. برای ارتباط، هماهنگی و تعیین وقت مشاوره یا سپردن پرونده ملکی خود به این دفتر می توانید با شماره 09306091148 تماس حاصل فرمایید.

معرفی وکیل ملکی در شهریار

احمد میرشاه محمد وکیل ملکی در شهریار

وکیل احمد میرشاه محمد وکیل ملکی در شهریار

سید احمد میرشاه محمد، حقوقدان ارشد، کارشناسی ارشد حقوق، گرایش حقوق اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی است. موسسه حقوقی میرشاه با اعتقاد به نخبه گرایی مفتخر است با همکاری وکلای نخبه و فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه ها و وکلای طراز اول خدمات قابل توجهی را به هموطنان داخل و خارج از کشور ارائه دهد.

  1. وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری
  2. کارشناس ارشد حقوق اقتصادی از دانشگاه سطح یک شهید بهشتی
  3. رتبه اول اختبار کانون وکلای دادگستری استان البرز
  4. دانش آموخته رشته فیزیک کاربردی دانشگاه شهید بهشتی
  5. وکالت در بزرگترین پرونده های ملکی استان و کشور
  6. وکالت در پرونده های بازار سرمایه و بازارهای مالی
  7. وکیل هلدینگ های تجاری و بورسی
  8. وکالت در پرونده های دولتی
  9. وکالت در کمیسیون های موضوع ماده 100و ماده 38 شهرداری ها و…
  10. وکالت در  کمیسیون های موضوع  ماده 12 و ماده 56 و…
 سطح وکیل⚖️ : وکیل پایه یک دادگستری (رتبه 1 اختبار)
 تخصص و مهارت وکیل احمد میرشاه⚖️ : متخصص دعاوی ملکی
 میزان موفقیت وکیل⚖️ : %95 موفقیت پرونده های ملکی
شماره تماس: 02634980196

وکیل ملکی در شهریار کیست؟

وکیل ملکی، وکیل پایه یک دادگستری است که شرایط وکالت در تمام امور حقوقی را دارا است اما تخصص و تمرکز او معطوف بر امور ملکی است. ملک می تواند آپارتمان، ویلا، مغازه، باغ و یا زمین باشد. از این اموال در قانون مدنی تحت عنوان اموال غیر منقول نامبرده شده است. اموال غیر منقول از منظر قانون مدنی اموالی می باشند که قابلیت جابجایی ندارند مانند زمین، ساختمان، باغ. به طور حتم دعاوی مطروحه در خصوص اموال غیر منقول از گستردگی فراوانی برخوردار است.

از دعاوی اموال غیرمنقول ( ملک در عرف) می توان به مواردی چون، معامله معارض، تصرف عدوانی، تغییر کاربری اراضی، تفکیک و افراز املاک مشاع، موقوفه بودن ملک، سرقفلی و غیره نام برد. تمام موارد یادشده از پیچیدگی های حقوقی فراوانی برخوردار است و تنها از یک وکیل ملکی متبحر، زبده و آشنا به امور حقوقی ملکی می توان انتظار داشت که بتواند با اشراف به قوانین، تسلط و مهارت در امور حقوقی ملکی در راستای احقاق حقوق موکل خود برآید. وجود اراضی (کشاورزی و باغات) ساخت و سازهای فراوان به خصوص شهرک سازی در شهر شهریار سبب بروز مشکلات عدیده حقوقی برای بسیاری از افراد گردیده است.

مسائل حقوقی ای که از پیچیدگی های فنی خاصی برخوردار است، حل و فصل این مشکلات حضور یک وکیل مبرز، کار آزموده و با تجربه ملکی در شهر شهریار را می طلبد. وکیل ملکی ای که به بافت شهر شهریار و رویه قضایی محاکم آن به خوبی آشنا باشد. در مقاله پیش رو سعی شده شما را با حوزه های کاری وکیل ملکی که در جستجوی بهترین وکیل ملکی در شهریار می باشید، آشنا نماییم.

وکیل دعاوی ملکی در شهریار

دعاوی ملکی عنوانی کلی برای مجموعه ای از دعاوی مانند خلع ید، تنظیم سند رسمی، کمیسیون ماده 100، تغییرکاربری اراضی، فروش اراضی دولت با سند مجعول، تفکیک و افراز تا دعاوی کیفری مانند جعل سند،  تصرف عدوانی، کلاهبرداری، معامله معارض و غیره است. بدین جهت وکیل دعاوی ملکی در شهریار وکیل پایه یک دادگستری است که با توجه به دانش و آگاهی و اشراف کامل بر قوانین ملکی و تبحر در امور ثبتی، با تجربه و مهارت بالا در خصوص دعاوی ملکی در شهریار تمام اقدامات لازم را برای پیشبرد دعوا بعمل آورد. وکیل احمد میرشاه محمد با سالها تجربه در خصوص املاک و دعاوی ملکی، آشنا به بافت شهر شهریار و همچنین رویه محاکم شهریار، موفق در اکثر پرونده های ملکی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای دعاوی ملکی محسوب شود. لازم به ذکر است ضمن گفتگوهایی که ادمین سایت با جناب وکیل میرشاه داشته است، ایشان همواره خود را تنها یک رهرو در بی کران علم حقوق معرفی می کند و از لطف و محبتی که هم استانی های عزیز البرزی به ایشان دارند قدر دان و سپاسگزار است. جناب وکیل همیشه همکاران دفتر را به رعایت حرمت و احترام استادان و الگو برداری از روش پیش کسوتان علم و اخلاق حقوق و تواضع و فروتنی سفارش می کند.

ویژگی های وکیل ملکی در شهریار

منطق حکم می نماید اشخاصی که دارای ملک در شهریار می باشند و با مشکلات ملکی دست و پنجه نرم می کنند برای حل و فصل مشکلات ملکی خود و یا مشاوره در خصوص دعاوی ملکی و حتی تنظیم قراردادهای ملکی، به نتیجه رساندن پرونده های ملکی خود در صدد یافتن بهترین وکیل ملکی در شهریار باشند و انتظار ویژگی هایی متمایز را از بهترین وکیل ملکی در شهریار را داشته باشند. برخی از این ویژگی های بارز را در ذیل برخواهیم شمرد:

  • دانش و آگاهی بالا
  • تحصیلات عالیه در دانشگاه های سطح یک کشور
  • آشنایی و اشراف بر قوانین ثبتی و آیین نامه های آن
  • آشنایی با بافت شهر و رویه قضایی محاکم
  • تسلط بر قوانین و آراء قضایی
  • سوابق کاری و پرونده های موفق ملکی
  • مورد وثوق و اعتماد بودن

اینها برخی از ویژگی های یک وکیل ملکی است. وکیل ملکی در شهریار علاوه بر این که خود احاطه کامل بر امور ملکی دارد از حضور کارشناسان متبحر نیز بهره جسته تا در مواردی چون کمیسیون هایی مانند کمیسیون ماده 56، کمیسیون ماده 100 و غیره به بهترین شکل ممکن پرونده موکل را خود را پیش برد. به دلیل مشابهت بات اجتماعی و فرهنگی شهریار با شهر کرج عموماً مردم این منطقه ترجیح می دهند مشکلات حقوقی خود را به وکیل ملکی در کرج در میان بگذارند.

وکیل تغییر کاربری اراضی در شهریار

وکیل تغییر کاربری اراضی در شهریاریکی از مسائل مهمی که  باید وکیل ملکی نسبت آن تبحر داشته باشد آشنایی با کمیسیون ها، آیین نامه ها و مقررات و آراء قضایی در خصوص املاک است. چرا که دعاوی ملکی از پیچیدگی های خاصی برخوردار است از جمله این دعاوی، می توان به وکیل تغییر کاربری اراضی اشاره نمود. دعوایی که به لحاظ حقوقی و فنی، همچنین به لحاظ منابع مالی  متمایز از سایر دعاوی است. دعاوی ملکی تعداد زیادی از پرونده های مطروحه در دادگستری را به خود اختصاص داده است.

اگر می خواهید در هنگام تغییر کاربری اراضی خود به مشکلات عدیده ای چون از دست دادن سرمایه و فوت وقت برنخورید و مجبور به پرداخت هزینه های کلان نشوید، توصیه می شود در ابتدای امر از یک وکیل زبده تغییر کاربری اراضی در شهریار به واسطه مشاوره و یا سپردن پرونده خود به او بهره جسته تا از اتلاف هزینه جلوگیری نمایید.

مطابق آیین نامه اجرایی قانون اصلاح و حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مصوب 1386 هیأت وزیران : ” تغییر کاربری عبارت است از هرگونه اقدام که مانع از بهره برداری و استمرار کشاورزی اراضی زراعی و باغها در قالب ایجاد بنا، برداشتن یا افزایش شن و ماسه و سایر اقداماتی که بنا به تشخیص وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری محسوب می شود”. براساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی و ساخت و ساز، دیوارکشی در مزارع و باغها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.

به دلیل وجود اراضی زراعی و باغ های فراوان در در شهر شهریار بسیاری از مالکان محترم بدون رعایت موارد قانونی و یا عدم آگاهی از قانون دست به تخریب این اراضی و احداث بنا می زنند و با صرف هزینه های هنگفت با تخریب بنا توسط مراجع صلاحیتدار مواجه می گردند در صورتی که  اگر پیش از اقدام به تغییر کاربری با یک وکیل متخصص در امور تغییر کاربری اراضی مشورت می نمودند از اتلاف هزینه و وقت جلوگیری بعمل می آورند و با انتخاب مسیر صحیح و راهکارهای حقوقی توسط وکیل تغییرکاربری اراضی در شهریار در زمانی کوتاه به نتیجه مطلوب خود می رسیدند.

وکیل تغییر کاربری اراضی به تمامی موارد تغییرکاربری، چرایی تغییر کاربری، مصادیق مجاز و غیر مجاز تغییر کاربری به خوبی احاطه دارد و درکوتاه ترین زمان  و سریع ترین راه ممکن را برای موکل خود بر می گزیند. برای آگاهی بیشتر از قوانین وموارد مربوط به تغییر کاربری اراضی می توانید به مقاله ای تحت عنوان بهترین وکیل تغییر کاربری (زراعی و باغ ها) در سال 1402 در همین وبسایت مراجعه نمایید. متذکر می شویم مقالات صرفا جهت آشنایی شما با مفاهیم و اصلاحات حقوقی است و شما  با مطالعه چند مقاله بدون پیشینه حقوقی نمی توانید درصدد رفع مشکل حقوقی خود برآیید زیرا درک و تحلیل مسائل حقوقی و انتخاب راهبرد صحیح نیازمند سالها تجربه، تفحص در آراء صادره و قوانین، دانش حقوقی بالا می باشد.

سخن آخر با وکیل ملکی در شهریار

توصیه همیشگی ما این است که پیش از انجام هرگونه عمل حقوقی به ویژه سرمایه گذاری، مشارکت، خرید ملک، تغییر کاربری و غیره با یک وکیل زبده و باتجربه، لزوما آشنا به بافت منطقه شهریار و محاکم قضایی شهریار مشورت نمایید. تا بدین وسیله از خطرات احتمالی آتی مصون بمانید. وکیل متخصص ملکی با آشنایی به قوانین و مشکلات حقوقی شهر شهریار می تواند به بهترین وجه ممکن در راستای احقاق حقوق موکل خود اقدام نماید. دفتر وکالت میرشاه  آماده ارائه انواع خدمات حقوقی ملکی به مراجعین محترم می باشد.

همانگونه که مستحضرید پاره ای از مشکلات عمده ملکی به دلیل اعمال سود جویانه؛ از قبیل فروش مال غیر، فروش اراضی ملی، فروش املاک بلاصاحب یا بعضا ممنوع المعامله، ایجاد می شود. مشکلاتی که نه تنها سبب تلف سرمایه، تضییع منافع و حقوق عده ای از افراد می شود بلکه بار کیفری نیز ایجاد می نماید. وکیل ملکی با آگاهی پیشینی مراجعین محترم را از ریسک های حقوقی پیش رو مطلع می سازد تا بهترین تصمیم را برگزینند.

مشورت با یک وکیل ملکی را قبل از اقدام به هرگونه عمل حقوقی به ویژه اعمال حقوقی در خصوص املاک جدی بگیرید. وکیل ملکی کارکشته و متبحر با نگاه تیزبین و دقیق خود و بررسی تمام جوانب امور می تواند به بهترین شکل شما را راهنمایی نماید. وکیل احمد میرشاه محمد  با سالها تجربه  در امور و دعاوی ملکی و متخصص در امور قراردادها با ایجاد دپارتمان های تخصصی و همکاری تیمی از وکلای به نام آماده ارائه خدمات به هموطنان محترم شهریار می باشد. جهت تماس با دفتر وکالت میرشاه می توانید با شماره 09306091148 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما شما را جهت مشاوره حضوری و تعیین وقت و یا سپردن پرونده راهنمایی خواهند کرد.

تهیه و تنظیم: دپارتمان دعاوی ملکی دفتر وکالت میرشاه

4.9/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل⚖️