وکیل

معرفی بهترین وکیل در کردان در سال 1403

در این مقاله قصد داریم ابتدا شما را با منطقه کردان آشنا ساخته و سپس وکیل در کردان را جهت حل مشکلات حقوقی که احتمال دارد افراد با آن مواجه شوند آشنا سازیم. لطفاً با ما همراه باشید.

وکیل پایه یک دادگستری سید احمد میرشاه محمد دارای تجربه حاصل از ده ها پرونده با موضوعات ملکی و سایر موضوعات در منطقه کردان و شهرستان ساوجبلاغ

برای تعیین وقت ملاقات با وکیل میرشاه با شماره تلفن 09306091148 تماس حاصل فرمایید

حضور در دفتر با تعیین وقت قبلی

روستای کردان با قدمتی هزار ساله، دارای مردمانی اصیل، شریف، مهمان نواز و پایبند به سنتهای دیرینه است. گویش مردمان بومی کردان البرزی یا ترکی است. بنا بر عقیده بسیاری از واژه شناسان “کردان” تغییر یافته واژه “گردان” به معنای پهلوانان و دلیران است. روستلی کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ بخش چندار استان البرز در فاصله 25 کیلومتری از شهر کرج و در غرب استان البرز واقع شده است. فاصله روستای کردان با شهر هشتگرد 15 کیلومتر است .

وکیل در کردانروستای سر سبز و زیبای کردان در زمان جنگ تحمیلی به دلیل مهاجرت  افراد ساکن  تهران و کرج به منطقه ای پر جمعیت تبدیل شد و به مرور زمان تبدیل به قطب اقتصادی  و گردشگری استان گردید. کردان دارای زمین های حاصل خیز و باغهای گردو ،گیلاس ودرختان کهنسال  توت وچنار می باشد. علت حاصلخیزی زمین های این ناحیه رودخانه ارتفاعات کهار است که از شمال شرق این روستا به سمت جنوب غرب آن جاری می شود. کردان علاوه بر جاذبه های طبیعی و مراکز تفریحی دارای جاذبه های تاریخی با قدمتی بسیار بالا است مانند برج مقبره ( امامزاده امام حسین) که قدمت آن به عصر سلجوقی باز می گردد که از نظر معماری نمونه منحصر به فردی است.

و همچنین پل بانو صحرا که متعلق به دوره صفوی است ولی متاسفانه از این پل تنها دو پایه باقی مانده است و به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است .از مراکز تفریحی کردان می توان به دهکده تفریحی کردان اشاره نمود که یکی از مجهزترین و بزرگترین مراکز فرهنگی، ورزشی، تفریحی و اقامتی کشور است که در قالب مجموعه ای مدرن و خوش آب و هوا سبب جذب بسیاری از گردشگران به این منطقه شده است و همچنین سایت پروازی کردان که طرفداران بسیاری دارد .

برای دسترسی به کردان کافی است به سمت شهر کرج حرکت نموده و پس از طی 20 کیلومتر در آزاد را ه قزوین  از خروجی اتوبان وارد کردان شوید . به دلایلی که برشمرده شد و نزدیکی  به تهران و کرج ، کردان به یکی از مقصدهای گردشگری مردم تهران و کرج تبدیل شده است  و جمیع موضاعات ذکر شده سبب گردیده تا در این منطقه ساخت و سازهای فراوانی صورت گیرد به گونه ای که این منطقه به یکی از مناطق لاکچری تبدیل گردد. منطقه ای مسکونی با وسعت 104 هزار هکتار و پر از ویلاهای لوکس و گران قیمت، که همین امر باعث میشود که نیاز زیادی به وکیل در کردان احساس شود.

کردان منطقه اقتصادی و گردشگری

کردان به دلیل وجود کارخانه های شن و ماسه ،کارتن سازی و آلومینیوم سازی ، ریسندگی و بافندگی  و همچنین مرغداری  به قطب صنعتی البرز تبدیل و علاوه بر آن سبب جذب نیروی کار به این منطقه شده است .

شاید به نظر برسد که گفتن مطالب فوق درسایت حقوقی به چه معنا است ، مطالب باز گفته شده به جهت روشنی ذهن مخاطب بیان گردیده تا دلایل توجه مردم و ورود سود جویان به این منطقه روشن گردد.

منطقه ای که مورد توجه بسیاری از پایتخت نشینان ، سرمایه گذاران قرار گرفته است و عده ای که تنها سرمایه  و اندوخته ی سالهای خود را برای  سود بردن و سرمایه گذاری  وارد این منطقه می کنند و این دلایل سبب ساخت و سازهای بی رویه  غیر مجازدر کردان شده است . به دلیل پتانسل و ظرفیت بالا  این منطقه عده ای فرصت طلب  که به دنبال کسب سود بوده با تغییر کاربری اراضی و تفکیک و افراز باغهای پر محصول ،فروش اراضی ملی ، فروش اراضی افراد ممنوع المعامله هم  دست به تخریب محیط زیست زده و هم مشکلات عدیده حقوقی به بار می آورند.

وکیل در کردان؛ حل مشکلات حقوقی

مشکلات حقوقی که بعضا سبب تلف سرمایه می گردد و سالها افراد را درگیر می نماید . کم نیستند افرادی که به دلیل عدم آگاهی از قوانین و اعتماد به فروشنده ، سرمایه خود را از دست می دهند .  توصیه همیشگی ما به شما مخاطبان عزیز مشورت با وکیل در کردان با تجربه و کارگشته دادگستری و به رویت رساندن اسناد و مدارک مالکیت نزد اوست. چرا یک وکیل در کرج با تجربه و متخصص در کردان به تمام زوایای امر اشراف دارد و آنچه از نظر شما پنهان است از نگاه ریز بین و دقیق او دور نمی ماند و از همه مهمتر با توجه به شناخت بافت منطقه کردان  و وجود مشکلات و معضلات این ناحیه کمک شایانی به شما در امر سرمایه گذاری می نماید.

وکیل احمد میرشاه محمد وکیل پایه یک دادگستری استان البرز با داشتن سالها تجربه در خصوص پرونده ها ی اراضی و املاک کردان و متخصص در امر سرمایه گذاری و مشاوره و یا پیگری امور حقوقی شما در منطقه کردان می باشد. دفتر وکالت میرشاه با همکاری تیمی از وکلای خبره و متخصص واقع در کرج عظیمیه میدان مهران برج ماندگار طبقه 7 واحد 703 است که سابقه فعالیت در منطقه کردان و در این زمینه شناخته شده است . برای برقراری ارتباط با دفتر وکالت میرشاه و جهت مشاوره و رفع و پیگیری مشکلات حقوقی خود کافی است با شماره 09306091148 تماس حاصل فرمایید.

چرایی همکاری با وکیل در کردان

لازم است با  توضیح مختصری در مورد برخی از مشکلات حقوقی این منطقه مانند فروش اراضی ملی، تغییر کاربری اراضی و همچنین افراز و تفکیک بپردازیم. با قانون ملی شدن جنگل ها  و مراتع کشور، عرصه و اعیان کلیه جنگل ها و مراتع و بیشه ها ی طبیعی و اراضی جنگلی کشور جزء اموال عمومی محسوب و در اختیار دولت است ولو اینکه قبل از تاریخ تصویب این قانون افراد آن را متصرف شده باشند و سند مالکیت گرفته باشند. این قانون به اراضی تصرف شده قبل از تصویب و نیز اراضی ای که برای آنها سند رسمی صادر شده بود تسری یافت. ماده 2 این قانون به مستثنیات قانون ملی شدن جنگل ها و مراتع پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قانون و کمیسیون مربوطه به مقاله وکیل متخصص منابع طبیعی و کمیسیون ماده 56 در همین وبسایت  مراجعه نمایید.

وکیل در کردان؛ خرید و فروش زمین و املاک

عدم شناسایی املاک رها شده، فروش اراضی دولتی و ملی با سند های مجعول و فعالیت گسترده باندهای زمین خواری در این منطقه موجب متضررشدن افراد بسیاری شده است. در این مورد بهتراست با یک وکیل متخصص منابع طبیعی و متخصص جرایم اقتصادی و زمین خواری مشورت کنید، وکیل در کردان  به موارد قانونی و روش های های تشخیص مستثنیات و کمیسیون  ماده 56  حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع آشنا می باشد. وکلای متخصص و همچنین کارشناسان دفتر وکالت میرشاه می توانند کمک شایانی در این زمینه به شما نمایند. وکیل سید احمد میرشاه محمد ضمن کسب تجربه حاصل از سال ها فعالیت ملکی در منطقه کردان و اشنایی با بافت بومی و اطلاع کافی از نسق ها و مالکیت اراضی و املاک منطقه کردان، یکی از بهترین وکلایی است که می تواند سرمایه گذاران و فعالان در حوزه ملک را از مخاطرات و ریسک های موجود مطلع و راهکار ارائه نمایید.

وکیل در کردان؛ تغییر کاربری ارضی زراعی و باغ ها

تغییر کاربری اراضی و باغ ها در کرداناز دیگر مشکلات حقوقی کردان تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ هاست. ساخت و سازهای یک شبه و دیوار کشی قطع درختان تنومند سبب ایجاد چهره ای ناخوشایند در این منطقه شده که درمواردی با تخریب این سازه ها تا حدودی از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری به عمل آمده است. براساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی و ساخت و ساز ، دیوار کشی در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی ، با متخلفان طبق قانون برخورد می شود. سالانه ده ها بلکه صدها ویلای غیر مجاز با شکایت جهاد کشاورزی و با حکم دادگاه تخریب و قلع و قمع می شوند از این رو اخذ مجوز تغییر کاربری و پروانه ساخت بیش از پیش اهمیت پافته است. وکیل در کردان موکداً توصیه می کند از خرید ویلا های ساخته شده بدون پروانه و بدون مجوز تغییر کاربری خودداری نمایید.

ماده 1 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مصوب 1374 چنین مقرر داشته: ” به منظور حفظ اراضی زراعی و باغ ها و تداوم بهره وری آن ها از تاریخ تصویب این قانون تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها در خارج از محدوده قانونی شهرها و شهرک ها جزء در موارد ضروری ممنوع است”.

یکی از دعاوی مطروحه در دادگستری که حجم بسیاری از پرونده ها را به خود اختصاص داده است دعاوی مربوط به تغییر کاربری است که دارای پیچیدگی های فنی و حقوقی است که مشورت و حضور وکیل متخصص را می طلبد.

توضیح مفصل  و مبسوط در این باره در قالب این مقاله نمی گنجد از این رو از علاقه مندان و سروران گرامی دعوت می کنیم به مقاله ای تحت عنوان بهترین وکیل تغییر کاربری در همین وبسایت مراجعه فرمایند تا از مصادیق غیر مجاز تعییر کاربری ، مصادیق مجاز تغییر کابری و مرجع قانونی برای تغییر کاربری و دیگر موضاعات مریوط به این مسئله آگاهی یابید . عنایت داشته باشید با مطالعه این مقاله کسی به تنهایی از پس مشکل حقوقی خود بر نخواهد آمد چرا که تغییر کاربری اراضی دارای نکات حقوقی فراوانی است که سالها تجربه و تخصص را می طلبد. شما می توانید جهت مشاوره حقوقی در کرج و یا حل مشکل حقوقی خود در مورد تغییر کاربری اراضی در کردان با دفتر وکالت میرشاه  به شماره 09306091148 تماس گرفته تا از خدمات حقوقی این دفتر به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید.

وکیل در کردان؛ حفظ منافع خریداران زمین

فعالیتهای سود جویانه عده ای و تبلیغات کاذب سبب افزایش  خرید زمین ، ویلا سازی در کردان و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی و باغات گردیده است، لازم است قبل از هر خرید با هوشیاری کامل تمام جوانب معامله را بررسی نموده وتصمیم آنی و هیجانی در خصوص خرید این املاک و یا سرمایه گذاری در ساخت و ساز ننمایید .

صحیح ترین راه برای خریدی بدون دردسرهای حقوقی و با سود آوری مشورت با یک وکیل پایه یک دادگستری آشنا به مسائل و مشکلات زمین های  منطقه کردان است . احمد میرشاه محمد وکیل پایه یک دادگستری با آشنایی کامل به مشکلات حقوقی اراضی کردان ازجمله مالکیت اراضی ، تفکیک و افراز و تغییر کاربری آماده ارائه خدمات حقوقی در موارد یادشده ودیگر مشکلات حقوقی شما عزیزان در این منطقه می باشد.

وکیل در کردان؛ پدیده شوم زمین خواری در کردان

متاسفانه عدم شناسایی املاک رها شده در کردان توسط دستگاه های زیر ربط، از بین رفتن اسناد و مستندات مالکیت طی سال های متمادی بعضاً کارشناسان ثبتی را ناتوان از شناسایی و جانمایی صحیح املاک نموده است. این خلاء موجب شده است این منطقه به بهشت زمین خواران مبدل شود. باندهای زمین خواری با هجوم به منطقه و تصاحب زمین های بلاصاحب به ثروت های نامشروع فروانی دست یافته اند. خوشبختانه با ورود برخی نهاد ها و دستگاه ها پدیده شوم زمین خواری در کردان در حال ریشه کنی نهایی است. این توضیح مختصر کافی  است که سرمایه گذارن و خریداران قبل از هرگونه سرمایه گذاری به وکیل در کردان مراجعه نمایند.

تماس با دفتر وکالت میرشاه

دفتر وکالت میرشاه با تعیین وقت قبلی پذیرای مراجعین محترم در موضوع وکیل در کردان و خرید و فروش زمین و املاک ادر کردان خواهد بود. برای این منظور می توانید با شماره تلفن 02634981261 یا شماره همراه 09306091148 جهت تعیین وقت ملاقات تماس حاصل فرمایید.

تهیه و تنظیم: دفتر وکالت میرشاه

4.6/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با وکیل⚖️